خبرگزاری کار ایران

باحضورمعاون دانشگاه پیام نور استان خوزستان؛

رئیس جدید دانشگاه پیام نور هندیجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۱۱

باحضورمعاون مدیرکل دانشگاه پیام نور استان خوزستان، فرماندار هندیجان و برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد هندیجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، با حضور مجتبی مروج معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان، کوروش مودت فرماندار هندیجان، روسای دستگاه‌های اداری، خبرنگاران و اصحاب رسانه، رئیس جدید دانشگاه پیام نور هندیجان معرفی شد.

کوروش مودت در این جلسه اظهار داشت: ما انتظار داریم مسئولان دانشگاه پیام نور استان خوزستان مشکلات هندیجان را باهمت و درایتی که دارند مرتفع کرده تا دانشجویان بیشتری در این دانشگاه جذب شوند.

وی افزود: در دانشگاه پیام نور هندیجان کمبود رشته‌های جدید و تنوع رشته‌ها احساس می‌شود، بنابراین از مسئولان این دانشگاه می‌خواهیم رشته‌های بیشتری به هندیجان بدهند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در این جلسه اظهار داشت: از همه مسئولان عزیز هندیجان که در این جلسه حضور دارند تشکر دارم. قطعاً حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان دیگر نهادهای اجرایی ضامن پیشرفت هر مجموعه در شهرستان‌ها است.

مجتبی مروج افزود: خوزستان سومین استان کشور است که 31 مرکز و واحد دانشگاهی در آن گسترده شده و این از لحاظ آماری، جدیت خوزستان در فراهم آوردن شرایط تحصیل جوانان را نمایان می‌کند.

ما به‌سختی برخی واحدهای دانشگاهی خوزستان را فعال نگه‌داشته‌ایم

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان بیان کرد: ما به‌سختی در حال حمایت از واحدهای آموزشی خود در سطح استان هستیم چراکه هزینه‌های نگه‌داری واحدها بیش‌ازاندازه است.

وی گفت: شهر هندیجان محروم است بنابراین با حمایت‌های هیئت مؤسس و مسئولان دانشگاه استان تاکنون دانشگاه هندیجان به فعالیت خود ادامه داده ما انتظار داریم مشکلات سند مالکیت و پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت دانشگاه با همکاری مسئولان شهرستان رفع شود.

مروج عنوان کرد: جاده دسترسی دانشگاه پیام نور هندیجان نیاز به آسفالت فوری قبل از فصل بارندگی دارد. این جاده خاکی و بسیار نامناسب جهت تردد است.

در این جلسه از زحمات یک‌ساله جمال کاظمی اصل که هم‌زمان رئیس دانشگاه مرکز پیام نور بندر امام خمینی (ره) و هندیجان بود، تقدیر و تشکر شد و حکم انتصاب هدایت الله آقنوت به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور هندیجان به وی اعطا شد.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز