خبرگزاری کار ایران

وضعیت بحرانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۶۹

نفت تهران درحالی پس از بالابردن جام حذفی به عنوان نماینده ایران به لیگ قهرمانان صعود کرد که این باشگاه در شرایط بحرانی به سر می برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت تهران که فاتح جام حذفی 95_96 شده و با پیروزی بر تراکتورسازی توانست به عنوان تیم سوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند قرار است وارد یک رقابت آسیایی و مهم شود اما این تیم آمادگی حضور در لیگ آسیایی را دارد؟

پس از پایان لیگ برتر و جام حذفی و با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی این تیم که تازه جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورده اکثر بازیکنانش را که قراردادشان به پایان رسیده از دست خواهد داد.

علی دایی سرمربی نفتی ها نیز از پیش از بازی فینال درصدد جدایی از این تیم برآمده بود و این روزها یکی از گزینه های اصلی تیم های بی مربی لیگ برتری است.

دایی و شاگردانش بارها در مصاحبه‌ها و نشست های خبری از بلاتکلیفی باشگاه و بی مالک بودن آن شکایت داشتند و هنوز هم مشکلات مالی این باشگاه به قوت خود پابرجاست.

دایی بارها اذعان کرده که تا کنون گلرخسار مالک نفت را ندیده و خبری از او ندارد. اما پس از کسب جام مالک به ظاهر مفقود باشگاه نیز پیدا شد و پس از تبریک به دایی و شاگردانش از زحمات آنها تشکر کرد اما نه تنها خبری از پول نیست بلکه این مالک نیز به دنبال اسنادی است که نشان می‌دهد وی چه میزان تاکنون برای نگهداری از این مجموعه ورزشی هزینه کرده است. او مدعی است باید تکلیف 9 میلیارد هزینه‌ای که پرداخته مشخص شود.

با وجود این مشکلات عدیده مالی و جدایی بازیکنان و سرمربی، این تیم قرار است در لیگ آینده قهرمانان آسیا نماینده ایران باشد. باید دید مسوولان نفت برای بهبود شرایط حاکم ب تیم چه تدابیری اندیشیده‌اند و می‌توان به این نماینده امیدوار بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز