خبرگزاری کار ایران

سرمربی استقلال خوزستان:

در بازی با الجزیره به دنبال ۳ امتیاز هستیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بارندگی و سرما روی بازیکنان ما تاثیر نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الجزیره اظهار داشت: خوشحالم در امارات هستیم. امیدوارم یک بازی جوانمردانه ارائه بدهیم.

وی درباره آمادگی تیمش برای بازی گفت: شرایط آمادگی مان خیلی خوب است. پس از برد در بازی اول از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی هستیم. تمرینات خیلی خوبی در دوبی انجام دادیم و مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شناختش از الجزیره، اظهار داشت: شناخت خوبی از الجزیره داریم. می دانیم این تیم با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.۹ امتیاز با تیم دومش فاصله دارد.۱۶ برد کسب کرده است.۵۳ گل زده و ۱۳ گل خورده است.ما با تیم خوبی بازی داریم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: فکر می کنم تنها مشکل ما بازی های کمتر بین المللی است. از آنجایی که بازیکنان ما سخت کوش و با انگیزه هستند امیدوارم این نقیصه را با دوندگی شان جبران کنند.

وی درباره شرایط جوی امارات گفت: ما در شهری هستیم که بارندگی به این شکل نداریم. طبعا این موضوع کارمان را سخت می کند. با این وجود بچه ها به اینجا آمده اند که با همت و تلاش شان برنده شوند. بارندگی و سرما روی بازیکنان ما تاثیر نمی گذارد. ما دنبال هدف بزرگ مان هستیم.

پورموسوی افزود: شکست الجزیره چیزی از ارزش هایش کم نمی کند. طبیعی است در بازی فردا به دنبال سه امتیاز است. این به جذاب شدن بازی کمک می کند. ما هم پا پس نمی کشیم و سعی می کنیم با سه امتیاز از این بازی خارج شویم. اطمینان دارم فردا بازی جذاب و دیدنی در پیش است. هر دو تیم دنبال کسب امتیاز هستند.

دیدار دو تیم الجزیره امارات و استقلال خوزستان، امروز دوشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.

کد خبر : ۴۶۴۱۷۶