خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش بندر انزلی خبر داد:

برگزاری مانور زلزله به طور همزمان در 126 مدرسه بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۹۰

رئیس آموزش و پرورش بندر انزلی از برگزاری مانور زلزله به طور همزمان در 126 مدرسه این شهر بندری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سید حسین دریابگی در جریان برگزاری مانور سراسری زلزله اظهار کرد: به منظور کسب آمادگی در بین دانش‌آموزان، مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس فراگیرترین نهاد اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند، افزود: نکات ایمنی در برابر حوادث باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود زیرا توان انتقال پیام‌ها به اقشار مختلف مانند خانواده‌ها را دارند.

وی با بیان اینکه مانور زلزله به طور همزمان در 126 مدارس شهرستان بندرانزلی برگزار شد گفت: این مانور با حضور مسؤولان شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ایمان برگزار کردیم اما با هماهنگی مدیران مدارس و ناظر آموزش و پرورش در تمام مدارس اجرا شده است.

رئیس آموزش و پرورش بندرانزلی با بیان اینکه مدارس این شهرستان دارای استانداردهای اولیه هستند تصریح کرد: مانور زلزله و اطفا حریق با کپسول آتش نشانی توسط مدیران مدارس شهرستان و با هماهنگی آتش نشانی برگزار می‌شود و دانش آموزان بندرانزلی آمادگی کامل را در این راستا دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز