خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای شما

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۵۱

منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس، وسیله‌ای مفید است که حفاظت برق را برای دستگاه‌های الکتریکی متصل به شما ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اگر منبع تغذیه شما قطع شود یا سطوح برق خارج از سطوحی که ایمن تلقی می شوند نوسان داشته باشد، یک UPS وارد عمل می شود تا برق ناپایدار را با برق پشتیبان باتری جایگزین کند تا زمانی که مشکل برطرف شود. این بدان معنی است که تجهیزات شما فقط برق تمیز دریافت می کنند و ازنوسانات ولتاژ محافظت می شوند.

چرا به یک یو پی اس در خانه نیاز دارید؟ قیمت باتری یو پی اس چقدر است؟

در خانه، می توانیم تضمین کنیم که چندین دستگاه الکترونیکی در هر اتاق دارید. ما برای ارتباطات، امنیت، سرگرمی، آموزش و حتی گاهی اوقات امرار معاش خود به اینها تکیه می کنیم. بدون اتصال UPS، آنها در معرض خاموشی های غیرمنتظره، نوسانات ولتاژ و سایر اختلالات برق هستند. این نه تنها ناخوشایند و خسته کننده خواهد بود، بلکه می تواند به دستگاه های شما آسیب برساند یا حتی باعث از کار افتادن آنها شود.

یک یو پی اس پشتیبان باتری و برق را برای این دستگاه ها فراهم می کند تا به شما امکان دهد همه چیز را در خانه به خوبی اجرا کنید. دستگاه هایی که می توانند از یو پی اس بهره مند شوند عبارتند از:

تجهیزات شبکه بی سیم

کامپیوترها

تلویزیون ها

سیستم های امنیتی

کنسول های بازی

وقتی کسب و کار شما وارد معادله قطع برق می شود، خطرات فوراً افزایش می یابد. دیگر بزرگترین نگرانی ناامیدی از حادثه یا دستگاه آسیب دیده نیست، بلکه بار مالی است که می تواند ایجاد کند. هر ساله میلیاردها پوند به دلیل خرابی های ناشی از در دسترس نبودن برق از دست می رود. باید در نظر داشته باشید باتری یو پی اس که در دستگاه خود دارید و ممکن است باتری 100 آمپر یو پی اس باشد را در شرایط ایده آل نگهداری کنید تا از تجهیزات برقی خود به بهترین شکل محافظت کنید.

خسارت های مالی و غیر مالی که به دنبال اختلالات الکتریکی پیش می آیند، می توانند ریسک مالی بزرگی را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ایجاد کند و برای آنها هزینه داشته باشد و از ایجاد درآمد جلوگیری کند. خوشبختانه، این قابل پیشگیری است. یک یو پی اس می تواند به کسب و کار شما اجازه دهد علیرغم مشکلات احتمالی برق به کار خود ادامه دهد و به کسب و کار شما اجازه رونق دهد!

 UPS چه اندازه ای نیاز دارید؟

دستگاه های الکترونیکی دارای حداکثر رتبه بندی وات و حداکثر ولت آمپر (VA) هستند. وات توان واقعی که توسط تجهیزات کشیده می شود را اندازه گیری می کند. ولت آمپرها حاصل ضرب ولتاژ اعمال شده به تجهیزات در جریانی است که توسط تجهیزات کشیده می شود. تجهیزات پیوست شده نمی توانند از هیچ یک از این رتبه بندی ها فراتر روند.

زمان اجرا به چه معناست؟

Runtime مدت زمانی است که UPS و باتری 65 آمپر یو پی اس شما می تواند تجهیزات متصل شما را در صورت بروز اختلال در برق تغذیه کند. زمان اجرا مورد نیاز شما به آنچه قصد دارید نسخه پشتیبان تهیه کنید بستگی دارد.

هر چه قصد دارید تجهیزات بیشتری را به همان یو پی اس وصل کنید، زمان اجرا کمتر می شود. اگر به زمان اجرا طولانی نیاز دارید، باید حیاتی ترین تجهیزات را ارزیابی کنید و فقط به آنها برق متصل کنید.

منبع تغذیه اضطراری در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد، اما عامل اصلی تمایز، توپولوژی است. بر اساس فناوری استفاده شده، ما دستگاه‌های UPS آفلاین (همچنین به عنوان منبع تغذیه اضطراری آماده به کار نیز شناخته می‌شوند)، دستگاه‌های UPS تعاملی خطی (معمول‌ترین نوع یوپی‌اس در خانه‌ها و دفاتر کوچکتر استفاده می‌شود، زیرا قیمت مناسب‌تری دارند) و در آخر منبع تغذیه بدون وقفه آنلاین (تبدیل دوگانه) که با تجهیزات الکترونیکی حساس بسیار خوب کار می کند - معمولاً در صنعت پزشکی، آزمایشگاه ها یافت می شود.

اکثر دستگاه های الکترونیکی باید با یو پی اس هایی که دارای خروجی موج سینوسی شبیه سازی شده است خوب کار کنند، اما تجهیزات حساس تر ممکن است با چیزی کمتر از یک یو پی اس موج سینوسی تمیز و نزدیک به ایده آل (یک سناریوی رایج برای برخی از صدای حساس) خوب کار نکنند. دستگاه‌ها یا تجهیزات پزشکی – منابع تغذیه فعال PFC می‌توانند با یک یو پی‌اس تعاملی خطی خوب کار کنند.

اگر مطمئن نیستید که برای ایمن و محافظت از دستگاه‌های خود چه یوپی‌اس و چه تعداد باتری 42 آمپر یو پی اس باید خریداری کنید، کارشناسان خبره امداد باتری می توانند در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کنند و کمک کنند بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع تغذیه اضطراری یک دستگاه الکتریکی است که در صورت از کار افتادن منبع برق اولیه، برق اضطراری را برای تجهیزات متصل فراهم می کند. در بیشتر موارد، یک یو پی اس دارای یک باتری، یک محافظ برق و یک منبع تغذیه در یک واحد است، اما اکثر منابع تغذیه اضطراری دارای فیلترهای اضافی (فیلتر نویز RFI/EMI و تنظیم خودکار ولتاژ یا AVR) هستند که از تجهیزات شما در مواقعی محافظت می کنند.

برخی از افراد فقط از محافظ های برق به عنوان راهی برای محافظت از رایانه و سایر انواع دستگاه های الکتریکی خود استفاده می کنند، اما با استفاده از این محافظ ها برخلاف زمانی که از یو پی اس اسفاده می کنید، نمی توانید در صورت خاموشی از از دست دادن اطلاعات جلوگیری کنید (همچنین در برابر ولتاژ پایین بی فایده هستند و می تواند آسیب جدی وارد کند). برای اطلاع از این که آیا باتری 28 آمپر یو پی اس برای شما مناسب است یا نه می توانید با کارشناسان امداد باتری تماس بگیرید.

به همین دلیل است که سازندگان یو پی اس به خود می بالند که تعداد زیادی دقیقه یا حتی ساعت های اضافی (بسته به مصرف برق) داشته باشند، بنابراین لازم نیست نگران قطع برق باشید و زمان کافی برای به اتمام رساندن تمام کارهای خود قبل از خاموش کردن ایمن را داشته باشید.

اگر قطعی برق پایدار رخ دهد، وظیفه UPS این است که از خاموش شدن ایمن و منظم پلت فرم کنترل برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها، خرابی یا نقص سیستم اطمینان حاصل کند. هنگام طراحی سیستم، مهم است که یک باتری با اندازه ای انتخاب کنید که قبل از اینکه به رایانه گفته شود خاموش شود یا اگر تغذیه اصلی در یک زمان معقول برگردانده شود، مقداری از زمان اجرا را در نظر بگیرید. سیستم‌های باتری بزرگ می‌توانند زمان بسیار زیادی برای بازیابی شارژ داشته باشند. در اکثر UPS ها، اپراتور راهی برای اطلاع از سلامت باتری ندارد، در حالی که برخی از UPS ها دارای نشانگر خرابی هستند که اگر سیستم از راه دور باشد، ممکن است خیلی دیر شود. در حالت ایده آل، یک یو پی اس چندین نقطه سلامت را به سیستم باتری ارائه می دهد، بنابراین اپراتورها می توانند اقدامات پیشگیرانه را قبل از فرا رسیدن زمان تعویض باتری انجام دهند. برای اطلاع از قیمت باتری لیفتراک می توانید با کارشناسان امداد باتری تماس بگیرید و برای تعویض باتری در زمان مناسب ، برنامه ریزی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز