خبرگزاری کار ایران

یعقوبی: تیم پشتیبان با قدرت به تمرینات ادامه می‌دهد/ دیدار تدارکاتی هشت ملی‌پوش با جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۲۸

مربی تیم ملی والیبال ایران از ادامه تمرینات هشت ملی‌پوش در تهران خبر داد و گفت: بازیکنان با قدرت به تمرینات ادامه می‌دهند و قرار است روز دوشنبه 22 خرداد دیداری تدارکاتی با تیم ملی جوانان ایران داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز شد و روز دوشنبه 22 خرداد به پایان می‌رسد تا مردان والیبال ایران پس از برگزاری چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها به کشور بازگشته و به تمرینات خود برای حضور در هفته دوم این مسابقات ادامه دهند.

با اعلام ترکیب نهایی از سوی بهروز عطایی، 14 بازیکن روز پنج‌شنبه 11 خرداد راهی ناگویا شدند و هشت بازیکن دیگر به عنوان پشتیبان تیم ملی از روز شنبه 13 خرداد به تمرینات خود در سالن فدراسیون والیبال ادامه دادند.

کامبیز یعقوبی که مسولیت اردوی تیم پشتیبان برعهده اوست، در این خصوص اظهار کرد: با نظر بهروز عطایی اردوی تیم پشتیبان را از روز شنبه 13 خرداد ماه آغاز کردیم و هر روز دو ساعت تمرین (یک ساعت وزنه و یک ساعت تمرین توپی) داریم تا آمادگی جسمانی این بازیکنان حفظ شود.

وی ادامه داد: یاناس ویچیچ هر روز تمرینات وزنه را برای تیم ارسال می‌کند و برطبق آن من با کمک عیسی سنگدوینی و عبدالرضا علیزاده بر تمرینات بازیکنان نظارت می‌کنیم. در ادامه تمرینات تخصصی‌تر را با آسیب دیده‌ها کم فشارتر و با بازیکنان بدون آسیبی چون بردیا سعادت با فشار بیشتر ادامه می‌دهیم.

یعقوبی در خصوص دیدار تدارکاتی تیم پشتیبان هم توضیح داد: عصر روز دوشنبه 22 خردادماه مسابقه‌ای تدارکاتی با تیم ملی جوانان ایران خواهیم داشت تا این هشت بازیکن در شرایط مسابقه قرار گیرند.

مربی تیم ملی با اشاره به استراحت دو روزه هشت ملی‌پوش همزمان با برگشت تیم ملی از ژاپن افزود: هر کدام از این بازیکنان ممکن است با نظر بهروز عطایی به تمرینات اصلی تیم که در تهران ادامه خواهد یافت، اضافه شوند. اردوی تیم ملی والیبال ایران از روز پنج‌شنبه 25 خرداد در تهران آغاز خواهد شد و تا روز سه‌شنبه 23 خرداد به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: هنوز تصمیمی در خصوص ادامه تمرینات تیم پشتیبان پس از پایان هفته نخست لیگ ملت‌ها گرفته نشده است و سرمربی تیم در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد فلاح، علی رمضانی، محمدرضا موذن، امیررضا سرلک، محراب ملکی، احسان دانش‌دوست و آرمین افشین‌فر هشت بازیکن حاضر در اردوی پشتیبان تیم ملی والیبال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز