خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آغاز احداث طرح الحاقی بیمارستان شهدای آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۸۶

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: احداث ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک با ۱۰ هزار مترمربع زیربنا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدعلی معصومی فر در بازدید از این پروژه اظهار کرد: احداث این پروژه سلامت محور با کمک یکی از خیران در مرحله خاکبرداری است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و در ۶ طبقه، برای افزایش فضای فیزیکی و تعداد تخت های بیمارستانی و به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان آبیک ساخته می شود.

معصومی فر اظهار کرد: پروژه یاد شده برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی این مرکز درمانی آموزشی از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت اجرا می شود و به این ترتیب، ۶۴ تخت به ظرفیت بیمارستان شهدای آبیک افزوده خواهد شد.

مسئول حوزه توسعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک، بخ خاطر افزایش ظرفیت تخت های آی سی یو، سی سی یو، افزایش مساحت اورژانس و انتقال بخش دیالیز به داخل بیمارستان، ساخته می شود.

معصومی فر با اذعان به اینکه در این پروژه، پلی کلینیک تخصصی، فیزیوتراپی، بخش زایمان، فرآیند لیبر،زایمان و دوساعت پس از زایمان در یک اتاق با یک تخت و برای یک مادر انجام می شود(LDR) به ظرفیت بیمارستان اضافه می شود.

توسعه امکانات و تقویت بیمارستان شهدای آبیک از مطالبات مهم مردم این شهر به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز