خبرگزاری کار ایران

یک نتیجه پر حرف و حدیث و جنجال های تمام نشدنی؛

واکنش تند بازیکن هوادار به اتهامات: گناه را به جانت نخر

واکنش تند بازیکن هوادار به اتهامات: گناه را به جانت نخر
کد خبر : ۱۳۴۹۲۷۶

شکست سنگین هوادار مقابل استقلال جنجال‌هایی به همراه داشت و حتی با اتهاماتی از سوی برخی پیشکسوتان فوتبال همراه بود که یکی از آنها با واکنش تند بازیکن هوادار روبرو بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا؛ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر یک از سد هوادار عبور کند. دیداری که در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت و رد و بدل شدن 7 گل در 45 دقیقه اتفاق عجیب و نادری در فوتبال بود که این هفته رخ داد و البته حرف و حدیث‌ها و جنجال‌هایی هم به همراه داشت و خیلی‌ از فوتبالدوستان در فضای مجازی نتیجه این دیدار را غیر فنی عنوان کردند. اتهامی که در فوتبال ایران از دهه‌ها قبل در خصوص خیلی از بازی‌ها مطرح شده و البته هیچ نهادی هم به آن رسیدگی نکرده تا نتیجه مشخصی به همراه داشته باشد.

یکی از افرادی که در فضای مجازی واکنش تندی نسبت به نتیجه این بازی نشان داد، سپهر حیدری، پیشکسوت پرسپولیس بود. حیدری با انتشار ویدیویی از ساکت الهامی و ابراز علاقه‌ای که او پیش از این به استقلال کرده بود او را به هدیه دادن تفاضل گل به آبی‌های پایتخت متهم کرد و حملات تند و شدید اللحنی علیه سرمربی تیم هوادار و چند بازیکن این تیم مطرح کرد.

حیدری با اشاره به اینکه نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده مدعی شد بین دو نیمه اتفاقاتی رخ داده تا نتیجه بازی تغییر کند و از همین رو نتیجه دیدار این هفته استقلال - هوادار را ناسالم و غیر فنی عنوان کرد.

شاید تردید به نتیجه بازی این هفته استقلال در ذهن خیلی از فوتبالدوستان و پیشکسوتان فوتبال باشد ولی مطرح کردن آن با این صراحت لهجه چیزی بود که کمتر‌ کسی جسارت مطرح کردنش را داشت و سپهر حیدری اقدام به این کار کرد و از کمیته اخلاق با جدیت خواست تا با ورود به اتفاقات این بازی به ادعای خودش عدالت را اجرا کند.

این صحبت های تند سپهر حیدری البته بدون جواب نماند و امید سینک، هافبک تیم فوتبال هوادار کسی بود که پاسخ تندی به این صحبت‌های حیدری نشان داد.

امید سینگ بازیکن هوادار بعد از ۲۴ ساعت سکوت اعضای این تیم، اکنون پاسخ تندی را به انتقادات داده و جالب اینکه سپهر حیدری را خطاب خود قرار داده است: متاسفم برای این سطح فرهنگ ورزشی و فوتبالی و این قضاوت نابجا. آقای حیدری خودت فوتبالیست و مدافع بودی، چطوری این همه با صراحت و تندرو بودن گناه رو به جانت میخری و‌ اینطور‌ قضاوت میکنی.

سینگ در ادامه چنین واکنش انتقادی تندی از سوی سپهر حیدری را به دلیل تمایل او برای ایجاد محبوبیت بیشتر بین هواداران پرسپولیس می‌دهند و صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: خانواده یک انسان برایت مهم‌تره یا محبوبیت به قیمت سراب. ولی این مردمی که رویای محبوبیت بین آنها را داری خیلی فهمیده‌تر از آن هستند که بتوانی با یک تشنج در فضای مجازی جایگاهی داشته باشی. محبوبیت را باید مردم به تو‌ بدهند نه خودت را جا کنی بین این مردم و هواداران معصوم.

وی افزود: چطور به خودت که سالها فوتبال بازی کردی اجازه قضاوت در مورد یک مجموعه و یک مربی و بازیکن را می‌دهی؟ این انسان‌ها (مسئولین باشگاه) انقدر با شرف هستند که از جیب خود برای تیم خرج می‌کنند و این افراد را از فوتبال زده نکنید. د‌لشان را به درد نیاورید. اقای الهامی سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده و قهرمانی به دست آورده که شما به همین راحتی حیثیت شخصی و کاری ایشان را خدشه دار کنید؟همه این بازیکنان خانواده دارند و  سالها جنگیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز