خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه در تبادلات تجاری انجام شد؛

بازدید هیات تجاری اتاق تعاون البرز از نمایشگاه بین المللی مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۲۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: فعالان اقتصادی در بخش کشاورزی استان البرز با هدف توسعه در تبادلات تجاری با شرکت های طرف روسی از نمایشگاه بین المللی مسکو بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اعلام برنامه ریزی های صورت گرفته توسط  کمیسیون های کشاورزی و توسعه صادرات اتاق تعاون البرز برای اعزام به این نمایشگاه گفت: سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو بیش از 35 کشور در 60 حوزه مختلف کشاورزی برگزار می شود که تعدادی از فعالان این بخش در اتاق تعاون اداره کل در این نمایشگاه حضور دارند. 

وی گفت: فعالان اقتصادی در بخش های کشاورزی با حضور در غرفه های این نمایشگاه به نمایندگی از استان اِلبرز، ضمن آشنایی با آخرین فناوری های بخش کشاورزی، با فعالان این بخش در سایر نقاط جهان نیز آشنا و تعامل های لازم را برای ایجاد بسترهای صادراتی و تبادل تجاری فراهم می کنند. 

دارایی خاطر نشان کرد: تدوین بسته های سرمایه گذاری و جذب منابع مربوط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از اهداف این سفر بوده و امید است پس از برگزاری این نمایشگاه فرصت های جدید صادراتی با حضور فعالان بخش کشاورزی و صادرات محصولات و فراورده های صادراتی در کشور روسیه و سایر کشورهای دیگر در اروپا و آسیا فراهم شود. معرفی شرکت در حال تاسیس با عنوان شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان از اهداف این رویداد بزرگ است.

وی گفت: این هیات تجاری در راستای شناسایی رقبا و توسعه در تبادلات تجاری با تشکل ها و شرکت های طرف روسی، بررسی و امکان سنجی برای بهره برداری از مرکز تجاری ایران در مسکو با توجه به تحولات اخیر منطقه ای و توافقات صورت گرفته و همچنین آشنایی بیشتر با سلایق مصرف کنندگان و شناسایی بازارهای جدید هدف اعزام شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز