خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

120 میلیون یورو تسهیلات ارزی احداث کارخانه لاستیک بارز لرستان مصوب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۲۵

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت : 120 میلیون یورو تسهیلات ارزی برای احداث کارخانه لاستیک بارز استان مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فاز اجرایی کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز با سرمایه‌گذاری هزار و 250 میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: زمین برای احداث کارخانه فرآوری گیاهان دارویی این شهرستان نیز به‌زودی تأمین می‌شود.

وی افزود: کار عمرانی پروژه کاغذ از سنگ الیگودرز به اتمام رسیده و قرارداد با شرکتی برای ورود ماشین‌آلات به این مرکز انجام شده است، اظهار داشت: همچنین جذب فرایند نیرو در کارخانه کاغذ از سنگ از طریق دانشگاه صنعتی شریف انجام می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در ادامه با بیان اینکه پیمانکار پروژه گازرسانی به منطقه شول‌آباد انتخاب شده و این پروژه در حال انجام است، افزود: 150 میلیارد تومان از مجموع 300 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در حال اجرای لرستان مربوط به الیگودرز است و گازرسانی به 16 روستای این شهرستان نیز هفته گذشته مصوب شد.

خدابخشی با اشاره به پروژه‌های آب‌رسانی این شهرستان عنوان کرد: آب‌رسانی به 99 روستای زیان‌دیده و زیان‌ندیده از پروژه قمرود در حال اجراست و این پروژه فعال‌ترین پروژه شرکت آب‌وفاضلاب لرستان بوده که به بسیج سازندگی لرستان ابلاغ شده است.

وی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی الیگودرز خبر داد و بیان کرد: زیرگذر شول‌آباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که زیرگذر ورودی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد  پس از 10 سال فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم الیگودرز  با اشاره به حمایت وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصاد و دارایی از پروژه لاستیک‌سازی لرستان تصریح کرد:  120 میلیون یورو تسهیلات ارزی برای احداث کارخانه لاستیک بارز  این استان مصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز