خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقدامات وزارت ارشاد به شاخصی جدید در مسیر فرهنگی کشور تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۸۹

استاندار قزوین گفت: تدابیر و اقدامات مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اخیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است و به طور قطع در آینده منشأ اثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین صورت گرفت، گفت: دهه فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد که یکی از حوزه‌های شاخص این تفاوت در موضوعات فرهنگ و هنری مشاهده می‌شود، تفاوتی که با تدابیر مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق پیدا کرده است و این تدابیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است.

استاندار قزوین افزود: مردم به دنبال اعتقادات و باورهای دینی هستند و خوشبختانه در دوره جدید وزارت ارشاد کسانی روی کار آمده‌اند که برخواسته از خواست مردم هستند و به طور قطع تحولات اساسی در این دوره اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: دشمنان برای ایام دهه فجر نقشه‌های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر کشیده بودند ولی با لطف و مدد خداوند و تلاش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد این ایام تبدیل به ریل گذاری جدیدی در مسیر فرهنگ و هنر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین در دوره اخیر با توجه به توصیه‌های نماینده ولی فقیه در استان اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام داده و در این استان ایده‌هایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دنبال می‌شود که به طور قطع منشا اثرخواهد بود.

وی افزود: خیلی از مباحث امنیتی در وهله نخست امنیتی نبوده‌اند و برخواسته از موضوعات فرهنگی و اجتماعی هستند، به همین دلیل استان قزوین به دنبال راه اندازی شورای تامین فرهنگی است تا بدین وسیله مسائل فرهنگی و اجتماعی مشخص و با یک برنامه ریزی مناسب اقدام شود.

اعلایی گفت: ایجاد شهرک تولید محتوا یکی از نقایصی است که در سطح کشور وجود دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، موضوعی که راه اندازی آن در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین لحاظ شده است و اوقاف متولی سرمایه‌گذاری فیزیکی شده و به دنبال اقدامات نرم افزاری آن هم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز