خبرگزاری کار ایران

شهردار جوانرود؛

بودجه شهرداری جوانرود درپایان آذر ماه 1401صد درصد تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۷۵۷

شهردار جوانرود از تحقق کامل بودجه شهرداری این شهر در پایان آذرماه امسال خبر داد وگفت :  با اینکه سهم سرانه بودجه سال 1401 تقریبا رقمی در حد یک میلیون تومان بود با تلاش شبانه روزی و درجهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده در پایان ‌9 ماهه اول سال این مهم عملی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشیار امامی افزود: بودجه شهرداری جوانرود در سال 1401 با 40% افزایش نسبت به سال گذشته با مبلغ 55 میلیارد تومان پیش بینی و مصوب شده است.

شهردار جوانرود اظهار داشت: در این راستا این اولین سالی است که درحداقل یک دهه گذشته بودجه شهرداری جوانرود در 9 ماهه نخست سال وصول می شود.

وی احداث بیش از ده هزارمتربع فضای سبز شامل بوستان ایثار وجهان آرا را از مهترین کارهای این شهرداری درسال 1401دانست وتصریح کرد: در این خصوص مقدار 150 هزار مترمربع از معابر سطح شهر نیز آسفالت ، بهسازی وبتن ریزی شده است.

امامی یادآورشد: اصلاح هندسی میادین سطح شهر ، اجرای طرح ترافیکی در نقاطی از شهر وهمچنین بهسازی معابر مساکن مهر مولوی وهلانیه و زیرسازی ، آسفالت ،جدول گذاری و نورپردازی جاده منتهی به مزارشهدا که یکی از درخواست های دیرینه مردم جوانرود بود در 9 ماهه سال 1401 دراین شهر انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز