خبرگزاری کار ایران

تامین امنیت همه مردم اولویت پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۹۵

فرمانده فراجا تامین امنیت همه مردم را اولویت پلیس دانست و اعلام کرد که عبور از این امر مهم نیز خط قرمز پلیس محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان عصر امروز و در حاشیه سفر به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و موضوع سفرهای نوروزی، ایمنی راه و حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستورکار پلیس بوده و قرارگاهی در این رابطه در تهران تشکیل شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: تامین امنیت همه مردم اولویت پلیس و عبور از آن خط قرمز ما است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که چتر امنیت را در سراسر کشور گسترش دهیم.

وی در خصوص نصب دوربین بر روی البسه پلیس گفت: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کارداریم. استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف درهمه ابعاد تجهیزاتی، نیروی انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رادان در جریان این سفر پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس  راه و همچنین  شبکه زیرساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات  سامانه های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  را در مشهد افتتاح کرد و دراین رابطه گفت:این شبکه ساختاری  پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

رادان همچنین بر ضرورت هوشمند سازی پلیس تاکید کرد و گفت: مشهد اولین پایگاه فراجا در این مسیر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز