خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموزان قزوین رتبه پنج لیگ پایا کشور را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۴۹

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان از کسب رتبه پنجم دانش آموزان قزوین در لیگ علمی پایا خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رسولی‌فر درباره اهداف و گستره حضور دانش آموزان قزوینی در این این دوره از مسابقات پایا گفت: پانزدهمین دوره از بزرگترین مسابقات علمی گروهی بین المللی دانش‌آموزی جهان اسلام در ایران با هدف ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل باحضور و ثبت نام بیش از ۲۸۰ تیم از استان قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: ۱۹۰ تیم منتخب، موفق شدند از مرحله مقدماتی عبور کرده و ۹۰ تیم در دوره نیمه نهایی کشوری شرکت کردند.

وی درباره دیگر اهداف این لیگ افزود: لیگ علمی پایا با هدف گسترش سطوح خدمت رسانی، فراگیر کردن آموزش، پرورش و خلاقیت، اشاعه فرهنگ کار گروهی، ترویج روحیه خودباوری در عرصه علم و دانش در بین دانش‌آموزان، ایجاد پویایی و رونق علمی و شناسایی و حمایت نخبگان جهت جلوگیری از فرار مغزها در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و کشوری (بین المللی) برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از ۹۰ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این لیگ، ۲ تیم ( ۵ نفره) از دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان فرزانگان و شهیدان شالباف در رشته کارآفرینی موفق شدند که مدال نقره کشوری را دریافت کنند و استان قزوین در نهایت رتبه پنجم را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

رسولی‌فر درباره مراسم تجلیل از تیم‌های برتر این دوره از مسابقات اظهار کرد: در مراسم اختتامیه از ۱۵ نفر دانش‌آموز مدارس دبیرستان فرزانگان و شهیدان شالباف و همچنین ۴ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید بابایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز