خبرگزاری کار ایران

دستگیری یک باند واردکننده مواد مخدر به زندان در یکی از استان‌های شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۳۰

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دستگیری یک باند واردکننده مواد مخدر به زندان در یکی از استان‌های شرقی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری یک باند واردکننده مواد مخدر به زندان در یکی از استان‌های شرقی کشور خبر داد و گفت: ۷ عضو این باند از طریق جاسازی بلعی، قصد وارد کردن بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر به زندان را داشتند.

خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز طی سخنانی در این جلسه، یکی از لوازم حکمرانی مطلوب را شفافیت در امور دانست و گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها چندان پایبند به این موضوع نیستند و حتی در مواردی مشاهده می‌شود در برابر شفافیتی که قانون تکلیف کرده نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند.

وی در ادامه، شفافیت امور و هوشمندسازی فرآیندها را از جمله سیاست‌های کلی حاکم بر برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت: به همت سازمان بازرسی، در روز یکشنبه ۲۰ آذر همایش ملی «ارتقاء شفافیت» با حضور سران قوای سه گانه برگزار خواهد شد.

کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز در این جلسه با اشاره به راه‌اندازی سرویس ثنا برای اتباع بیگانه گفت: از ابتدای آذر ماه تا به امروز، هزار و ۵۵۹ نفر از اتباع بیگانه از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان اقدام به ثبت و راه‌اندازی سامانه ثنا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز