خبرگزاری کار ایران

اعتصاب سراسری در نابلس در پی شهادت ۳ جوان فلسطینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۴۴۲

در پی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نابلس، این شهر شاهد اعتصاب سراسری بود.

به گزارش ایلنا، در پی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نابلس، این شهر شاهد اعتصاب سراسری بود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سه جوان فلسطینی که در نزدیکی ایست بازرسی صره در غرب نابلس سوار بر خودرو بودند، بامداد یکشنبه توسط نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اسامی این سه شهید را به این شرح اعلام کرد: شهید «جهاد محمد وصفی الشامی» ۲۴ ساله، شهید «عدی عثمان رفیق الشامی» ۲۲ ساله و شهید «محمد رائد ناجی دبیک» ۱۸ ساله.

با شهادت این سه نفر شمار شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری تاکنون به ۸۴ نفر افزایش یافت.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از سال ۲۰۱۵ تاکنون پیکرهای ۱۳۳ نفر از شهدای فلسطینی را توقیف کرده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون نیز پیکرهای ۱۹ نفر از شهدا از جمله سه شهید روز یکشنبه در نابلس توقیف شده و رژیم صهیونیستی حاضر به تحویل آنها به خانواده هایشان نشده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان جنایت بامداد یکشنبه در نابلس، یک جوان فلسطینی دیگر به اسم «ابراهیم العورتانی» که یک اسیر آزاده است را نیز بازداشت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز