خبرگزاری کار ایران

الهامی: روی صحنه آفساید اعتراض کردم/ پنالتی شیرازه هوادار را به هم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۷۹

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران معتقد است عملکرد داوری روی نتیجه بازی هوادار و نفت مسجد سلیمان تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی هوادار مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: روز عکاس را به همه عکاسان تبریک می‌گویم. در شروع بازی بچه‌های ما شرایطی را که از آنها انتظار داشتیم نداشتند اما در طول بازی به شرایط ایده‌آل رسیدند. بعد از پنالتی شیرازه تیم ما از هم پاشید اما بعد از 5 دقیقه دوباره به بازی برگشتیم. در بازی که 80 به 20 برای ما بود می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: بازی کیفیت خوبی داشت. هر دو تیم دنبال بازی خوب بودند. بعد از تعویض‌ها روال تیم ما خوب شد.در خصوص گلی که آفساید شد باید بگویم بعد از فیلم بچه‌ها به من گفتند آفساید نبود به تیم ما کم لطفی شده است. هرچند این روزها شرایط داوری طوری است که اگر در چینش داوران کمی وسواس داشته باشند قضاوت داوری‌ها بهتر می‌شود. 

سرمربی تیم فوتبال هوادار پیرامون ارزیابی عملکرد داور مسابقه گفت: روی یک صحنه آفساید اعتراض کردم و به نظرم بازی با کیفیتی بود و می‌شد که سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی را کاملاً برتر بودیم و در یکی دو صحنه هم ما در ضد حمله اشتباه کردیم و نتوانستیم پیروز بازی باشیم. به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز