خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر؛

هوادار یک- نفت مسجد سلیمان یک؛تقسیم امتیاز ساکت و مهاجری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۶۷

شاگردان الهامی که در نیمه اول شکست خورده بودند بازی را در نیمه دوم به تساوی کشاندند، تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

به گزارش ایلنا، در هفته دوم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و نفت مسجد سلیمان  از ساعت 19:30 امروز به وقت تهران، در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول شاگردان مهاجری با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما در نیمه دوم هوادار توانست بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

تک گل نیمه اول این مسابقه را سامان نریمان جهان در دقیقه 25  از روی ریباند ضربه پنالتی به ثمر رساند.

تک گل بنفش پوشان را امیرحسین پورمحمد در دقیقه 55 به ثمر رساند.

 الهامی و مهاجری شاگردان‌شان را با ترکیب زیر راهی میدان کردند:

ترکیب هوادار تهران: 

میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت اله پورقاز، محمدجواد محمدی، سپهر روزی طلب، محسن سفید چغایی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، محمد چهارمحالی.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: 

علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم الحسینی، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی.

داور: سعاد وفاپیشه، کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و سید یعقوب حجتی،  داور چهارم: ناصر جنگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز