خبرگزاری کار ایران

تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت

تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت
کد خبر : ۱۰۸۶۴۴۶

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت های گوشی و تبلت های هوشمند تعمیرات موبایل بازار داغی پیدا کرده است؛ اما مهم ترین مسئله برای سپردن موبایل به یک تعمیرکار، اعتماد است. ما سعی داریم با کمک تعمیرکاران خبره تعمیرات شما را در کمترین زمان و با کمترین قیمت انجام دهیم به طوری که هیچ وقت نیاز به تعمیر مجدد آن ها پیدا نکنید.

در دنیای دیجیتال امروز، کمتر کسی پیدا می شود که از گوشی های قدیمی استفاده کند. گوشی های هوشمند با هر مارک و برندی توانسته اند جای گوشی های قدیمی را بگیرند؛ اما متاسفانه عیب گوشی های هوشمند جدید خرابی بیشتر نسبت به گوشی های دکمه ای قدیمی است و خرابی یک موبایل گران قیمت اصلا موضوع ساده ای به نظر نمی رسد و نمی توان به راحتی یک گوشی جدید جایگزین گوشی معیوب کرد زیرا تعمیرات انواع گوشی ها و تعویض ال سی دی موبایل  در این مرکز تخصصی انجام میشود و اینجاست که اهمیت تعمیرات موبایل اصفهان خودش را نشان می دهد و می بینیم که افراد زیادی درخواست تعمیرموبایل خود را دارند.

حرفه ایی ترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت

بدون شک میتوان مجموعه هِلو فون ((Hello phone را معتبرترین و بهترین مرکز تعمیر موبایل و تبلت دانست زیرا که به نسبت دیگر رقبای فعال نکات و مزایا های زیادی دارد در ادامه برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن را ذکر کرده اییم.

ویژگی های برتر تعمیرگاه :

  1. خدمات یک روزه  در اولویت اصلی ما است.
  2. تعویض تاچ وال سی دی اورجینال تمامی برند های گوشی موبایل بدون افت کیفیت
  3. تعویض باتری موبایل و تبلت همراه با گارانتی معتبریکساله شارژدهی و باد کردن
  4. تعمیر گوشی های خاموش،آبخورده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل وتبلت
  5. امکان تعمیرات غیرحضوری بصورت ارسال با پست و تیپاکس
  6. ارسال قطعات اورجینال با ضمانت اصالت کالا به سراسر کشور
  7. تشخیص سریع و دقیق مشکل گوشی موبایل با کادری مجرب  برای جلوگیری از هزینه های اضافی
  8. امکان مراجعه حضوری و یا درخواست تعمیر انلاین
  9. دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن، تجارت
  10. دفتر مرکزی در استان اصفهان
  11. مقرون به صرفه بودن خدماتی که انجام می شود.
  12. تیم تعمیر بسیار ماهر همراه با طی کردن دوره های جدید تعمیرات موبایل
  13. دسترسی و پشتیبانی از مشتری
  14. ضمانت نامه برای خدمات تعمیر موبایل و تبلت
  15. تعمیرات موبایل احمداباد اصفهان

خدمات متنوع در زمینه : تعویض تاچ و ال سی دی گوشی اورجینال شرکتی، تعویض باتری موبایل ، تعمیر دوربین و تعویض هارد سامسنگ و هواوی و ...

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل نیز یکی از خدمات اصلی در این مرکز میباشد. تاچ و ال سی دی جزء قطعات اصلی در گوشی های موبایل می باشد. از دلایل خرابی و شکستن تاچ و ال سی دی میتوان به ضربه دیدن یا خوردگی اشاره کرد. در این مرکز تعمیراتی تاچ و ال سی دی های استفاده شده در تعمیر گوشی شما اورجینال شرکتی هستند و مدت زمان تعویض آن در مرکز ما کمتر از یک ساعت میباشد. ال سی دی های گوشی های موبایل از تنوع کیفیتی زیادی برخوردار هستند و اگر قصد تعویض آن را دارید پیشنهاد میکنیم که تعمیرات ان را به مراکز معتبر بسپارید و در انتخاب کیفیت آن دقت کنید تا بعد از تعویض کیفیت تصویر گوشیتان با قبل تفاوتی نداشته باشد. تمامی خدمات انجام شده در این مرکز در حضور مشتری تست میشوند و در صورت کارکرد کامل و صحیح تحویل داده میشود.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت

تعویض باتری گوشی موبایل همراه با یکسال گارانتی شارژدهی

گوشی های موبایل یکی از پر استفاده ترین وسیله در بین مردم می باشد که بیشترین مراجعات برای تعویض باتری را دارد. این گوشی ها با توجه به مدل های مختلف و تنوع بالای باتری های یدکی همواره یکی از متنوع ترین کارهای تعویض باتری گوشی موبایل می باشد.

اگر قصد دارید گوشی  موبایل خود در هر مدل که هست برای تعویض باتری به تعمیرات موبایل هلو فون ما تحویل دهید پیشنهاد می کنیم بررسی کنید اگرعلل زیر روی گوشی شما اتفاق می افتد بدانید زمان تعویض آن رسیده است.

علل زیر نشان دهنده زمان خرابی باتری و تعویض باتری گوشی موبایل می باشد :

شارژ کاذب، عدم شارژ شدن گوشی، علامت تعجب روی باتری و داغ شدن آن، شارژ بدون نشان دادن علامت شارژ، دیر شارژ شدن، گوشی باتری را زود خالی می کند. ما در تعمیرگاه موبایل خود برای تعویض از باتری های با کیفیت و با گارانتی معتبر یکساله شارژدهی و بادکردن استفاده میکنیم.

تعمیرات سخت افزاری

اگر برد گوشی موبایل شما نیاز به تعمیرات دارد اکیدا توصیه میکنیم که به مرکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید چرا که اولین کسی که درب گوشی را باز می کند سرنوشت آن گوشی را مشخص می کند.

تعمیرات گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی به علت تکنولوژی بالای بکار رفته در این گوشی نیاز به تجهیزات و مهارت بالایی می باشد .

برد قطعه ی اصلی گوشی است که تمامی قطعات موبایل بر روی آن نصب می شود.در حقیقت شما با تعویض برد گوشی ، اکثر قطعات آن مثل هارد،سی پی یو،آیسی تغذیه و تمامی قطعات کاربردی آن را تعویض میکنید.

مشکل شارژ نشدن گوشی های موبایل:

اکثر مشکلات شارژ نشدن گوشی های موبایل به علت خرابی سوکت شارژ می باشد.کاربران باید توجه داشته باشند که حتما برای شارژ کردن گوشی از شارژرهای اصلی استفاده کنند.اگر از شارژرهای غیر اصلی و دارای زدگی استفاده کنید موجب خرابی های زیادی مثل سوختن آی سی شارژ و آی سی تغذیه می شود که هزینه های زیادی برای قطعات بوجود می آید.

اگر مشکل گوشی شما سوکت شارژ آن باشد با هزینه بسیار مناسب قابل تعمیر است.

-مشکل آبخوردگی گوشی :

در مشکل آبخوردگی گوشی، مسئله ی مهمی که وجود دارد میزان رسیدن رطوبت به سطح مادربرد اصلی گوشی است.

دومین و مهم ترین موضوع تاثیرگذار در مبحث آبخوردگی این است که بعد از خیس شدن گوشی به هیچ عنوان از گوشی استفاده نکنید و گوشی را در داخل شارژ نگذارید.

به هر میزانی که گوشی بعد از آبخوردگی با الکتریسیته در ارتباط باشد خسارت بیشتری به گوشی وارد میشود.

علت این موضوع واکنش الکتریسته با املاح و ناخالصی های آب است که منجر به ایجاد سولفات و خوردگی در برد میشود.

پیشنهاد ما پس از آبخوردگی گوشی خاموش کردن و مراجعه به یک مرکز تعمیرات موبایل هلو فون است تا از خسارات بیشتر به گوشی و خاموشی یا سوختگی برد آن جلوگیری کنید.

-مشکل هارد گوشی موبایل:

با بررسی آمار مراجعین به نمایندگی های موبایل اصفهان متوجه شدیم که درصد زیادی از مشکلات گوشی ها ،سوختن هارد آن است.

که دارای نشانه هایی همچون خاموشی ناگهانی،ریست های متوالی، روی لوگو ماندن و ارورهای مختلف حافظه است. خوشبختانه با دستگاه های پیشرفته تعویض هارد این امکان وجود دارد که هارد دستگاه شما با بهترین کیفیت هارد موجود در بازار تعویض گردد.

باید توجه داشته باشید که اکثر مشکلات هارد گوشی های در مرکز تعمیرات موبایل ما توسط باکس های نرم افزاری و بدون باز شدن گوشی قابل حل شدن است.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز