خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ایجاد توازن بین توزیع و تقاضا در بازار ضروری است

ایجاد توازن بین توزیع و تقاضا در بازار ضروری است
کد خبر : ۱۴۹۷۱۰۴

استاندار گیلان با انتقاد از رویش قارچ گونه مشاورین املاک در این استان گفت: ایجاد توازن در بین توزیع و تقاضا ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در همایش روز ملی اصناف در سالن اجتماعات این اداره در رشت اظهار کرد: اصناف و بازاریان نقش برجسته ای در همه عرصه‌ها ایفا کردند و نقش آفرینی اصناف در دوران انقلاب، دفاع مقدس و ایام کرونا بر کسی پوشیده نیست.

استاندار گیلان با تاکید لزوم حمایت از اصناف و بازاریان بیان کرد: شکوفایی اقتصادی با حذف دلالی و واسطه گری اتفاق می‌افتد.

عباسی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی بر عملکرد اصناف و بازاریان اضافه کرد: نظارت بر بازار بر دوش اتحادیه‌ها و اصناف است و باید در این بخش جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از حقوق مصرف کننده افزود: در کنار حمایت از بازار و رونق بخشی آن باید از مصرف کنندگان و عامه مردم توجه کرد.

استاندار گیلان با تبریک عید غدیر خم بیان کرد: فلسفه غدیر عنوان مساله درس آموز جامعه اسلامی مورد توجه ویژه است.

عباسی با اشاره به جمعیت شناور گیلان و حضور میلیونی مسافران به این استان اضافه کرد: تأمین مواد اولیه غذایی از جمله مرغ و نان در ایام تعطیلات و حضور مسافران در گیلان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار یک هنر است، افزود: ایجاد توازن در بین توزیع و تقاضا امر بسیار مهم و ضرورت دار است که در گیلان دنبال می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حمایت از تولید داخلی بیان کرد: واردات نامتوازن برخی محصولات کشاورزی به تولید داخلی این نوع محصول ضربه زد.

وی با تاکید بر لزوم بسته بندی و برندسازی محصولات کشاورزی گیلان افزود: محصولات کشاورزی گیلان باید در قالب بسته بندی‌های شیک و با برند مختص همان منطقه عرضه شود.

استاندار گیلان با انتقاد از رویش قارچ گونه مشاورین املاک در استان بیان کرد: در برخی شهرها تعداد مشاورین املاک بیش از حد متعارف است و این مهم باید ساماندهی و مدیریت شود.

عباسی با بیان اینکه فرصت آزمون خطا نیست، گفت: مردم در انتخابات پیش رو باید هوشمندانه و آگاهانه عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز