خبرگزاری کار ایران

فرشاد و ماموریت پر کردن جای خالی ترابی؛

روزهای درخشان احمدزاده در پرسپولیس تکرار می‌شود؟

روزهای درخشان احمدزاده در پرسپولیس تکرار می‌شود؟
کد خبر : ۱۵۰۶۳۰۶

وینگر جدید پرسپولیس ماموریت دشواری در ترکیب این تیم دارد.

به گزارش فوتبال 360، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی مهدی ترابی به‌دنبال جذب یک وینگر جدید بود و امروز (چهارشنبه) با فرشاد احمدزاده، ستاره فصل گذشته سپاهان قراردادی یک‌ساله امضا کرد و او را به خدمت گرفت. پیش از این بحث حضور مهدی لیموچی در پرسپولیس هم مطرح شد ولی او تصمیم به حضور در سپاهان گرفت تا احمدزاده بار دیگر به پرسپولیس برگردد. او قبلا در 3 مقطع عضو پرسپولیس بود و حالا چهارمین دوره حضورش را آغاز خواهد کرد. جواد نکونام، سرمربی استقلال هم پس از همکاری با احمدزاده در فولاد، تمایل زیادی به جذب او داشت ولی این بازیکن ترجیح داد به پرسپولیس برگردد.

 

عملکرد خوب احمدزاده در تیم مورایس

فرشاد احمدزاده 3 فصل عضو سپاهان بود و همیشه یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم محسوب می‌شد. او طی ۳ فصل، ۹۹ بازی برای سپاهان انجام داد و موفق به زدن ۱۳ گل و ارسال ۱۵ پاس گل و قهرمانی در جام حذفی شد. احمدزاده فصل گذشته هم عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان داشت و او مجموعا 25 بازی برای تیمش در لیگ برتر انجام و موفق به زدن 2 گل و ارسال 4 پاس گل شد. احمدزاده با کسب نمره 7.18 در سایت «متریکا»، ششمین بازیکن برتر سپاهان در فصل گذشته بود و با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی هم دست یافت.

 

امیدوار به تکرار روزهای درخشان پرسپولیس

خرید جدید سرخ‌ها در 3 مقطع عضو پرسپولیس بوده که مقطع دوم حضورش زیر نظر برانکو ایوانکوویچ بسیار درخشان بود و او توانست با این تیم 2 بار قهرمان لیگ برتر شود. احمدزاده قبلا ۱۰۹ بازی برای پرسپولیس انجام داده و موفق به زدن ۱۴ گل و ارسال ۱۳ پاس گل شده است.

این وینگر 31 ساله، سال 1398 پس از قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس این تیم را ترک کرد و با حضور در فولاد و سپاهان توانست به همان ستاره سابق تبدیل شود. عملکرد احمدزاده در این دو تیم به‌قدری خوب بود که پرسپولیس راضی شد دوباره او را بخرد و جانشین مهدی ترابی کند که راهی تراکتور تبریز شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز