خبرگزاری کار ایران

شیرر: هری کین مطمئناً سرحال به نظر نمی‌رسد

شیرر: هری کین مطمئناً سرحال به نظر نمی‌رسد
کد خبر : ۱۵۰۲۸۷۳

آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، توصیه خود را برای درخشش دوباره هری کین در دیدار نیمه نهایی یورو 2024 مقابل هلند ارائه کرد.

به گزارش  ایلنا، شیرر که در سال‌های 1992، 1996، 1998 و 2000 برای انگلیس در مسابقات مهم به میدان رفته، تأکید کرد تا زمانی که کین، مهاجم بایرن مونیخ مصدوم نباشد، به هیچ وجه نباید توسط گرت ساوت‌گیت کنار گذاشته شود، زیرا او هر لحظه می‌تواند گل بزند. اما این کارشناس فوتبال راهکار هوشمندانه‌ای برای بازی ارائه داده است تا اطمینان حاصل شود که انگلیس بتواند بهترین بازی را از کین تقریباً 31 ساله بگیرد.

کین پس از یک فصل درخشان با به ثمر رساندن 44 گل در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ، در 5 بازی یورو 2024 دو گل به ثمر رسانده است. با این حال، عملکرد کلی او مورد انتقاد قرار گرفته است، که حتی منجر به درخواست‌هایی برای کنار گذاشتن او به طور کلی شده است.

شیرر به بت‌فِیر گفت: "اگر کین مصدوم نباشد، باید بازی کند. او کاپیتان و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی است. به هیچ وجه نمی‌توانید او را کنار بگذارید. بله، او به اندازه‌ای که دوست داریم سرحال به نظر نمی‌رسد، اما دو گل زده است. نمی‌دانم آیا او مصدومیتی را تحمل می‌کند یا نه، اما مطمئناً سرحال به نظر نمی‌رسد. همه ما می‌دانیم که اگر فرصتی برای او فراهم شود، به احتمال زیاد آن را گل می‌کند."

"آنچه به من گفته شد، زمانی که به 30 سالگی رسیدم این بود که داخل محوطه 18 قدم بازی کنم و نگران بیرون آمدن از آن نباشم. می‌دانم هری دوست دارد به عقب بیاید و پاس‌های خوبی بدهد که در آن بسیار خوب است، اما بهترین عملکرد او باید داخل محوطه جریمه باشد، زیرا این بازی اوست و او می‌خواهد گل بزند."

 

"ما همچنین بازیکنانی داریم که می‌توانند کار پاس دادن و عقب آمدن را انجام دهند – نیاز نیست که او این کار را انجام دهد. من هری کین را بازی می‌دهم اما به او می‌گویم که به جای عقب آمدن، کارش را در محوطه جریمه انجام دهد. بعید نیست که هری یکی دو گل دیگر در نیمه نهایی و فینال به ثمر برساند و این همان پاسخی است که شما به عنوان یک مهاجم دارید."

به نظر نمی‌رسد برخورد اتفاقی کین با گرت ساوت‌گیت در وقت‌های اضافه بازی یک‌چهارم نهایی مقابل سوئیس، مشکلی برای او ایجاد کرده باشد. خروج سریع او پس از آن حادثه به گرفتگی هر دو ساق پا نسبت داده شد، اما به احتمال زیاد او روز چهارشنبه شب مقابل هلند به میدان خواهد رفت، تیمی که بین انگلیس و حضور در دومین فینال یورو پیاپی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز