خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن «قشمآب»؛ سکوی خدمات غیرحضوری برای رفاه قشموندان

اپلیکیشن «قشمآب»؛ سکوی خدمات غیرحضوری برای رفاه قشموندان
کد خبر : ۱۴۹۶۵۱۹

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم با رونمایی از اپلیکیشن «قشمآب» شامل 33 خدمت غیرحضوری این شرکت، اعلام کرد: قشم وندان با نصب برنامه "قشم آب" می‌توانند به‌صورت آنلاین از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، «شهرام داوری» در تشریح جزئیات این «طرح جدید مشتری مدارانه و فناورانه» که به مناسبت هفته ملی صرفه جویی در مصرف آب (25 تا 31 خردادماه )، اظهار داشت: آسان سازی فرآیندهای خدمات رسانی به مشترکین با تکیه بر اصل رفاه حال قشموندان، در زمره سیاست های کلیدی این شرکت است که در همین دایره خدمتگزاری، طرح فناورانه «قشمآب» بخشی از برنامه‌های مشتری مدارانه آب و برق قشم مبتنی بر فناوری های روزآمد و نوآورانه برای دسترسی پذیری آسان مشترکین به خدمات اصلی بخش آب و فاضلاب را شامل می شود.

وی افزود: تا پیش از این، نرم افزار کاربردی "آبنما" در این شرکت طی سال های اخیر طراحی و عملیاتی شده بود که با توسعه خدمات و دایره کنشگری شرکت در حوزه مشتری مداری، «سامانه جامع خدمات نرم افزاری آب و برق قشم» با ایده پردازی و اجرای پروژه ابتکاری «قشمآب» وارد مرحله جدیدی از توسعه ارتباطی با شبکه مشترکین شد تا با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، سکوی ارتباطی مناسبی برای «دسترسی آسان، برخط و در لحظه به خدمات ۳۳گانه آب شهری» طراحی اصولی، ساختارسازی هوشمند و رونمایی شود.

داوری تصریح کرد: بر همین اساس، از ابتدای سال 1402 تاکنون بانک اطلاعات کاملی از خدمات این شرکت که دارای امکان توسعه خدمات رسانی غیرحضوری بود، احصاء شد و سپس در قالب پروژه طراحی اصولی، تغییر بنیادین و توسعه سامانه جامع با پیوست یک برنامه کاربردی(اپلیکیشن)، در فصل بهار سال جاری با ساختاری هوشمند و گرافیک جدید، به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم گفت: همزمان با هفته ملی صرفه جویی در مصرف آب و از ابتدای نخستین روزهای تابستان امسال که شرایط آب هوایی گرم اقلیم خلیج فارس و جزیره جهانی قشم، تردد به شعب امور مشترکین را سخت و طاقت فرسا می نماید، مشترکین گرامی می‌توانند با نصب نسخه آزمایشی نرم افزار کاربردی "قشمآب"، علاوه بر دریافت خدمات قابل‌ارائه از دسترسی های موجود مبتنی بر پایگاه اینترنتی این شرکت و پلتفرم «بازار»، به امکانات بیشتری نیز در قالب اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان و آسان ترین مسیر، دست پیدا کنند.

وی با تشریح برخی از خدمات ۳۳گانه این شرکت در بخش آب و فاضلاب که در قالب سکوی خدمات غیرحضوری قابل دسترسی خواهد بود، گفت: درخواست انشعاب، تغییر ظرفیت قراردادی، جمع‌آوری انشعاب، تغییر کاربری، تغییر تعداد واحد، تغییر وضعیت فاضلاب، درخواست تفکیک کنتور، مشاهده آخرین بدهی، مشاهده صورت‌حساب المثنی، درخواست رسیدگی به قبض، تغییر نام، تغییر قطر کنتور، تعویض کنتور، آزمایش کنتور، جابه‌جایی کنتور، قطع موقت انشعاب و همچنین وصل مجدد انشعاب از جمله قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن "قشمآب" است.

داوری خاطرنشان کرد: قشموندان و مشترکین شرکت آب، برق و تاسیسات قشم با نصب و استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند تمامی سوابق و فعالیت‌های انجام شده خود را مشاهده و درخواست‌های ناتمام را دوباره از سر بگیرند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم ابراز امیدواری کرد؛ در آینده، با بهره گیری از توان و دانش شرکت های دانش بنیان، تلاش خواهیم کرد امکانات و تسهیلات طرح فناورانه "قشمآب" توسعه کمی و کیفی یافته و روند خدمات بر این بستر خدماترسانی 24*7 (هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز) بیش‌ازپیش، آسان سازی شود.

وی در پایان گفت: مشترکین می‌توانند برنامه قشمآب را از پلتفرم "بازار" و یا وب‌سایت شرکت آب، برق و تاسیسات قشم به آدرس https://quc.ir دریافت و برروی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند؛ همچنین با توجه‌ به محدودیت‌های موجود نرم افزاری، این نرم‌افزار برای گوشی های آیفون قابل انتشار نیست و کاربران دارای سیستم عامل IOS، می‌توانند از نسخه تحت وب قشمآب استفاده کنند.

شایان ذکر است، راهنمای کامل تصویری استفاده از میز الکترونیکی سکوی خدمات غیرحضوری "قشمآب" شامل بسته کاملی از ویدئوهای آموزشی است که کاربران را با نحوه استفاده از اپلیکیشن قشمآب، بیشتر آشنا می کند.

قشموندان گرامی می توانند از طریق لینک زیر در پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب، برق و تاسیسات قشم، فیلم های آموزشی اپلیکیشن قشمآب را با تفکیک هر خدمت غیرحضوری تماشا کنند.

https://quc.ir/services_guide/sanjab

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز