خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه خطوط پروفیل گروه فولادیار کوروش

افتتاحیه خطوط پروفیل گروه فولادیار کوروش
کد خبر : ۱۵۰۳۰۷۳

خطوط تولید پروفیل‌های فولادی HSS گروه فولادیار کوروش با ظرفیت تولید 260,000 تن در سال در دهه تولید و تجارت روز سوم تیرماه 1403،افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایر رسانه،  خطوط تولید پروفیل‌های فولادی HSS گروه فولادیار کوروش با ظرفیت تولید ۲۶۰,۰۰۰ تن در سال در دهه تولید و تجارت روز سوم تیرماه ۱۴۰۳، همزمان با بهره برداری از چندین طرح بزرگ صنعتی در سطح کشور از سوی جناب آقای دکتر مخبر، سرپرست محترم ریاست جمهوری و جناب آقای دکتر علی آبادی وزیر صمت به صورت ویدیو کنفرانس و بصورت حضوری با حضور جناب آقای علیرضا فخاری، استاندار محترم استان تهران، جناب آقای دکتر فرهیدزاده، معاونت محترم وزیر صمت و ریاست سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، جناب آقای دکتر باب‌الحوائجی، معاونت محترم استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، جناب آقای مهندس محمود سیجانی، مدیرکل محترم صنعت، معدن و تجارت استان تهران، جناب آقای دکتر حسین گراوند، بخشدار محترم کهریزک شهرستان ری، جناب آقای دکتر علی کلهر، شهردار محترم کهریزک و سایر مسئولین، افتتاح گردید.

در این مراسم، پس از ارائه توضیحات کامل طرح توسط جناب آقای فرهیدزاده، جناب آقای مهندس آرش مرعشی، مدیرعامل گروه فولادیار کوروش نیز افزود: “محصولات ما در راستای تولید محصولات سبز، حرکت به سوی سبک‌سازی سازه‌های فولادی و تولید کربن کم‌تر با هدف کمک به محیط زیست با تکنولوژی روز دنیا قرار دارد.

خطوط تولید پروفیل گروه فولادیار کوروش با قابلیت تولید در ۲۰۲ سطح مقطع متفاوت مربع و مستطیلی از ورق‌های سیاه، روغنی(سرد) و گالوانیزه با زاویه سفارشی با تکیه‌بر دانش فنی سازمان و به‌ کارگیری به روزترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روز کشور ایتالیا امکان تولید پروفیل‌‌‌های سبک‌تر با استحکام بیشتر نسبت به نوع سنتی را دارد.

گروه فولادیار کوروش به واسطه تکنولوژی تولید مدرن با مصرف مواد اولیه کمتر در نتیجه تولید پروفیل‌های سبک‌تر مورد استفاده در صنایع پایین دستی و سازه‌های فولادی، باعث کاهش تولید کربن کمتر در زنجیره تولید محصولات فولادی در کشور شده است. تولیدات این شرکت به عنوان فولاد سبز ( دوست‌دار محیط زیست ) شناخته می‌شود که ضمن حفظ محیط زیست باعث افزایش بهره‌وری و حفظ سرمایه در پروژه‌های ساختمانی و سایر صنایع مصرف‌کننده پروفیل می‌گردد.

همچنین گروه فولادیار کوروش نقش موثری در انتقال تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات فولادی بواسطه خرید خطوط تولید از کشور ایتالیا ایفا کرده است که می‌تواند برای کشور علاوه بر ارز آوری کمک به توسعه و پیشرفت در این زمینه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز