خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس خبرداد؛

ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود

 ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود
کد خبر : ۱۵۹۲۹۸۰

افتتاحیه نظارت عالیه توانیر بر فرایندهای بهره‌برداری و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس با حضور تیم ارزیابی شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر طی ارتباط ویدئو کنفرانسی، واحدهای مهندسی و بهره‌برداری را دو بازوی توانمند شرکت‌های توزیع برشمرد که در کنار فعالیت‌های حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی می‌توانند رشد و تعالی و سرعت بخشی به روند دستیابی به اهداف را در شرکت‌های توزیع نیروی برق رقم بزنند.

رضا کفیلی با اشاره به اهمیت ارزیابی کیفی و فرایندی شرکت‌های توزیع نیروی برق گفت: این ارزیابی‌ها در سه محور اساسی مهندسی، بهره‌برداری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای تعالی سازمانی و ارتقای کیفی خدمات به مردم انجام می‌شود تا بتوانیم ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، خدمت رسانی به شهروندان را تقویت کنیم.

وی فرایند ارزیابی را در جهت پیشبرد اهداف و حرکت در مسیر صحیح و مطابق خط مشی و نقشه راه بخش توزیع برق کشور عنوان کرد و افزود: هدف از این ارزیابی‌ها، کمک به پویایی عملکرد و هدایت و راهبری صحیح آنها به‌منظور انجام مؤثر تکالیف تعیین‌ شده است.

کفیلی تاکید کرد: مدیران شرکت های توزیع بایستی در گزارش ها کامل و شفاف اقدامات و روندها را مطرح کنند و ارزیابان هم با دقت و حوصله کامل همه جوانب را به خوبی پایش و ارزیابی کرده تا گزارش ارزیابی ها و نتایج حاصله دقیق و راهگشا باشد.

در ادامه قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و سرپرست تیم ارزیابی نیز ضمن تشریح نقش و جایگاه ارزیابی‌ها در صنعت برق، هدف از ارزیابی، را استفاده از تجربیات ارزیابان برای رفع مشکلات و بهبود عملکرد شرکت و  فرصتی برای یادگیری و تبادل نظر عنوان کرد.

مهندس حمامیان، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را از جمله شرکت‌های پیشرو و صاحب سبک در صنعت برق کشور دانست و افزود: ارزیابی دقیق، در شناسایی و تعیین نقاط بهبود و همچنین شفاف‌سازی نقاط مثبت و توانمندی‌های شرکت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت شرکت گفت: این ارزیابی نه تنها به بهبود عملکرد داخلی شرکت کمک می‌کند، بلکه باعث ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود خواهد شد.

حمیدرضا کریمی فرد ادامه داد: فرایند ارزیابی همچون کارگاه تبادل تجربیات است که موجب بهبود عملکرد و افزایش بهره وری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در فرصتی که تیم ارزیاب در شرکت حضور دارند از تجربیات آنها استفاده کنیم و با شناسایی نقاط قابل بهبود، قدم‌های موثری جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مشترکان شریف استان برداریم.

در ادامه ارزیابان توانیر پایش میدانی خود را برای ارزیابی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس آغاز کردند.

گفتنی است، این ارزیابی به مدت دو روز درحوزه های مهندسی و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس انجام می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز