امیر سرتیپ اکرمینیا مطرح کرد؛
مخالفت کشورهای مختلف با طرح آمریکا برای بازسازی غزه نشانگر افول قدرت این کشور است

معاون هماهنگکننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: امروز آمریکا طرح شیطانی بازسازی غزه را ارائه داده، اما این ادعا حتی با مخالفت کشورهای همپیمان و دوست آمریکا در منطقه و اروپا مواجه شده است؛ این موضوع به وضوح، نشانگر نادرستی سیاست آمریکا و افول قدرت این کشور است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمینیا، معاون هماهنگکننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در نشست تخصصی اساتید و مربیان مراکز آموزشی ارتش در منطقه اصفهان که به میزبانی مرکز آموزش توپخانه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: کسب آگاهی و شناخت از موقعیت امروز کشور و نیات دشمنان، از مهمترین ضرورتها برای اساتید و مربیان است.
امیر سرتیپ اکرمینیا در ادامه با اشاره به ابعاد خصومت دشمنان با نظام اسلامی تصریح کرد: امروز تضادهای متعددی در مبانی فکری، جهانبینی و معرفتی دشمن با نظام اسلامی وجود دارد؛ به همین دلیل خصومت آمریکاییها، به عنوان بزرگترین دشمن نظام اسلامی، مبنایی و ایدئولوژیک است و موضوعاتی مانند موشکی، هستهای، تروریسم، حقوق بشر، عفاف و حجاب و ...علیه جمهوری اسلامی ایران بهانه برای تضعیف و نابودی اسلام و ترویج لیبرالیسم در جوامع اسلامی است.
وی لزوم هوشیاری در خصوص جنگ شناختی دشمن را از موضوعات مهم برای توسعه مهارتها و توانمندیهای اساتید و مربیان مراکز آموزشی ارتش دانست و تأکید کرد: شناخت ابعاد قدرت هوشمند، برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، از مهمترین نیازهای امروز است.
امیر سرتیپ اکرمینیا، ضمن تشریح بیانات و تدابیر راهبردی فرمانده معظم کل قوا(مدظلهالعالی)، پیرامون مذاکره با غرب، اظهار کرد: هدف آمریکا از مذاکره، گرفتن عناصر اقتدار ایران مانند توانمندیهای موشکی، هستهای و اقتدار منطق از کشور است.
امیر سرتیپ اکرمینیا، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دومین ضرورت کلیدی برای اساتید را تولید محتوای فاخر و سالم دانست و گفت: حفظ باورها و ارزشهای نظام اسلامی، نیازمند تولید آثار و محتوای فاخر دینی، انقلابی و معرفتی است و همگان به ویژه فرهیختگان و اساتید میبایست در این زمینه فعال باشند.
وی جهاد تبیین را به عنوان سومین ضرورت برای اساتید و مربیان مراکز آموزشی دانست و تصریح کرد: جهاد تبیین ناظر بر بازنشر محتواهای انقلابی تولید شده است که باید به دست مخاطبان رسیده و در راستای رفع دغدغهها و شبهات آنان تاثیرگذار باشد.
معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضرورت چهارم را تقویت امید، ارتقای روحیه و تابآوری کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: این امر از رسالتهای مهم فرماندهان و مربیان است؛ به ویژه به منظور خنثی کردن تلاشهای دشمن، روشن ساختن حقایق، واقعیات و تقویت انگیزه درونی کارکنان.