خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

القای ناامیدی در بین مردم توطئه اصلی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

القای ناامیدی در بین مردم توطئه اصلی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است
کد خبر : ۱۴۸۲۹۶۸

امام جمعه زنجان، گفت: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امروز یکشنبه (30اردیبهشت1403) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به تاکید بر همدلی و همرنگی در کشور و استان، گفت: نباید از نقشه راه ترسیم شده رهبری فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان، ادامه داد: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

امام جمعه زنجان، با تاکید بر اینکه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در برابر گزند دشمنان ایمن می کند، تصریح کرد: دشمن خونین نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه ها و برنامه های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده است.

وی، با یادآوری اینکه خوشبختانه مبلغان و برخی هیات ها در حوزه اقدامات فرهنگی در استان پیشتاز هستند و این روند باید ادامه یابد، اضافه کرد: مدیر تبلیغات اسلامی استان در مدت پنج سال گذشته در مسیر ‌انجام وظایف این نهاد اقداماتی را انجام دادند که با موفقیت هایی نیز همراه بود و مدیر جدید نیز باید به اولویت های این حوزه توجه جدی داشته باشد.

آیت الله خاتمی، با بیان اینکه برخلاف اقدامات عمرانی، کار فرهنگی زمانبر است، گفت: وظایف محوله تبلیغات اسلامی تنوع زیادی دارد و اثرگذاری اقدامات در این حوزه نیز نیازمند زمان بیشتری است.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان، نیز در ادامه این مراسم تکریم و معارفه، با اشاره به اقدامات خود در مدت پنج سال گذشته در استان، گفت: امیدواریم مدیر جدید با نشاط‌تر در این حوزه عمل کند و گام های مؤثری را به ویژه در حوزه گام دوم انقلاب بردارد.

حجت الاسلام سعید احمدی، در پایان اضافه کرد: هر چند در این مدت، ضعف و کاستی های وجود داشت اما هدف خدمتگزاری بهینه به گروه های هدف بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز