«مهندسین مشاور ایمن پنام » ارایه بهترین خدمات با استفاده از دانش و تجربه
شرکت «ایمن طرح راه زاگرس» در سال ۱۳۸۸ در خوزستان ثبت شد و در سال ۱۳۹۳ به نام «مهندسین مشاور ایمن پنام » تغییر یافت .
موضوع فعالیت شرکت در زمینه ارایه خدمات مهندسی مشاور در گروههای راه و ترابری، شهرسازی و معماری، و تخصصهای مشترک در زمینههای تخصصی راهسازی، راه آهن، بندرسازی، شهرسازی و پدافند غیرعامل است.
مهندسین مشاورین ایمن پنام، با رعایت آیین اخلاق حرفهای مهندسان، ایجاد فضای کاری مناسب برای همکاران، جهت افزایش بهره وری، رضایت کارکنان، و همچنین ترغیب و تشویق را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود می داند. این شرکت باور دارد که سرمایه اصلی آن، داشتن نیروی انسانی با کیفیت و متعهد است.
خط مشی کنترل کیفیت
خط مشی کنترل کیفیت در شرکت «مهندسین مشاور ایمن پنام» در قالب مستندی شامل دستورالعملها و روشها تعریف شده است که برای اطمینان از کیفیت و ثبات خدمات خود، آن سند را دنبال می کند .کنترل کیفیت یکی از جنبههای ضروری هر سازمانی است که با رعایت استانداردهای تعریف شده و به حداقل رساندن نقص و خطا، انتظارات کارفرمایان خود را به عنوان مشتریان اصلی خدمات مشاور برآورده سازند.
اهداف
اهداف تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل ارایه بهترین خدمات مشاوره با کیفیت مطلوب مطابق استانداردهای تعریف شده و همچنین ارایه مشورتهای لازم به کارفرمایان بر مبنای دانش فنی روز و با صداقت کامل، بی طرفی، و بدون هرگونه منافع مالی است.
استانداردهای تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل استانداردهای کنترل کیفیت مطابق گواهینامههای ایزو و همچنین بخشنامهها، دستورالعملها، شرح خدمات همسان و آئین نامههای ابلاغی از سازمان برنامه و بودجه کشور می شود.
وظایف و مسئولیتهای تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل نقشها و مسوولیتهای افراد یا تیمهای درگیر در کنترل کیفیت خدمات مهندسین مشاور است.
فرایندها
فرآیندها و مراحل انجام کار تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل فرآیندها و نحوه انجام کار در ارایه خدمات مهندسین مشاور است. این فرآیند و نحوه انجام کار میتواند برای یک پروژه مطالعاتی از مرحله مطالعات تا طراحی تفصیلی و یا یک پروژه نظارتی از مرحله خدمات قبل از نظارت تا خدمات بعد از نظارت باشد.
معیارهای کیفیت تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل معیارهایی است که به عنوان شاخصهای کلیدی برای اندازه گیری و نظارت عملکرد مشاور استفاده می شوند. این معیارها مربوط به نرخ بازخورد نقص در خدمات، شکایات و نارضایتی کارفرمایان و رعایت استانداردهاهستند.
بازرسی و کنترلهای تعریف شده در سند خط مشی کنترل کیفیت شامل روشهای بازرسی، تعداد بازرسیها و معیارهای پذیرش است که در طول ارایه خدمات مهندسین مشاور انجام و اطلاعات حاصل از آن جمع آوری و تحلیل می شود.
آنچه آورده شد؛ تنها بخشی از خط مشیهای شرکت « مهندسین مشاور ایمن پنام » است و علاقهمندان جهت شناخت و آشنایی بیشتر با خدمات و فعالیتهای این شرکت میتوانند به آدرس https://www.imenpanam.ir/pe/ مراجعه کنند.