خبرگزاری کار ایران

ویژگی ها و کاربرد اسید فسفریک 85 درصد

ویژگی ها و کاربرد اسید فسفریک 85 درصد
کد خبر : ۱۵۰۷۱۰۲

اسید فسفریک یا ارتو فسفریک یک ماده شیمیایی چند منظوره با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است که در طیف وسیعی از صنایع اعم از خوراکی، نوشیدنی، کشاورزی، صابون سازی و ... به کار برده می‌شود. گریدهای مختلف این اسید ارزشمند به صنعت‌گران کمک کرده تا بتوانند بهره‌وری بیشتری از اسید فسفریک داشته‌باشند.

گرید ۸۵ درصد این اسید قوی به صورت مایع عرضه می‌شود و حاوی ۸۵ واحد اسید فسفریک و ۱۵ واحد آب در هر ۱۰۰ واحد است که در هر صنعت مقدار استانداردی از آن را استفاده می‌کنند چرا که بسیار قوی بوده و به راحتی با مواد آلی و غیر آلی واکنش نشان می‌دهد. از آنجاییکه درصد خلوص و درجه کیفی اسید فسفریک ۸۵ درصد، هم بر کیفیت نهایی  پروژه شما تأثیر دارد و هم از نظر خطرات ایمنی حائز اهمیت است توصیه می‌کنیم این ماده شیمیایی را تنها از مراکز قابل اطمینان مانند شرکت بازرگانی پرسال خریداری نمایید.  

مهمترین موارد کاربرد اسید فسفریک ۸۵ درصد در صنعت

صنعت کشاورزی: فسفر یک عنصر حیاتی در رشد گیاهان است، به همین علت بخش زیادی از اسید فسفریک تولید شده در جهان صرف ساخت انواع کودهای فسفاته می‌شود‌. کشاورزان و باغداران تلاش می‌کنند تا با استفاده از این نوع کودها به اصلاح خاک و تقویت گیاهان کمک کنند.

صنعت نساجی: از اسید فسفریک ۸۵ درصد برای آبکاری الیاف پلی استر، تولید محصولات پنبه‌ای و مصنوعی استفاده می‌کنند. همچنین این اسید در رنگرزی الیاف و ساخت رزین‌های نساجی نیز کاربرد دارد.

صنایع شیمیایی: اسید فسفریک به عنوان یک ماده شیمیایی همه کاره در تولید انواع مواد شوینده، رنگ‌ها، رزین‌ها و پلاستیک‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنعت نفت و گاز: یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌های کاربرد اسید فسفریک استفاده از آن در صنعت نفت و گاز است. این ماده به نفوذپذیری سنگ مخزن، بهبود جریان هیدروکربن‌ها، تنظیم انعکاس‌پذیری سطح آب و حذف رسوبات و مواد آلی از دیواره مخازن کمک می‌کند.

صنایع غذایی: اسید فسفریک ۸۵ درصد با گرید مواد شیمیایی خوراکی نقش پر رنگی در صنعت غذا و تولید نوشابه‌های گازدار دارد. این اسید باعث بهبود طعم، تنظیم اسیدیته و ماندگاری بیشتر فرآورده‌های غذایی و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود‌. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی مقدار مجاز این ماده خطری را برای سلامت انسان ایجاد نمی‌کند. استاندارد میزان استفاده از اسید فسفریک  در صنایع خوراکی علاوه بر مقررات بین المللی به برخی قواعد ملی نیز وابسته‌است مثلا در بعضی از کشورهای اتحادیه اروپا مصرف اسید فسفریک خوراکی در صنایع غذایی محدود شده‌است.

ویژگی ها و کاربرد اسید فسفریک 85 درصد

پرسال؛ تامین کننده برتر اسید فسفریک ۸۵ درصد در ایران

استفاده اشتباه از اسید فسفریک خطرات جدی برای سلامت انسان و محیط زیست دارد از این‌رو پروسه بسته‌بندی و حمل‌ونقل این محصول کاری تخصصی و فنی است. پرسال به عنوان وارد کننده مستقیم اسید فسفریک در ایران با اتکا به دانش و تجربه تیمی مختصص از برترین مهندسین مجموعه خود توانسته‌است این ماده ارزشمند را با کیفیتی تضمین شده در بسته بندی‌های ایمن و بهداشتی از برترین تولید کنندگان جهانی آن خریداری نموده و به کشور وارد نماید.

تمامی محصولات شیمیایی عرضه شده در این شرکت بازرگانی دارای برچسب اصالت کالا و گارانتی معتبر هستند. پرسال به منظور رعایت حقوق خریداران محترم، امکان بازدید از انبار تهران و گمرک انزلی را پس از خرید مواد اولیه شیمیایی با انواع گریدهای خوراکی و صنعتی فراهم نموده‌است. برای ثبت سفارش خرید اسید فسفریک ۸۵ درصد می‌توانید همه روزه غیر از ایام تعطیل از طریق شماره تلفن پنج رقمی ۷۹۸۸۵_۰۲۱ با کارشناسان فروش پرسال تماس گرفته و از مشاوره تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز