خبرگزاری کار ایران

گفت وگو با امیرحسین کریمی شاد، دبیر چهارمین همایش معامله گران بانکی؛

معامله گری به روش بانک ها، سود تضمن شده ای را برای معامله گران بدنبال دارد/ با روش ترید، می توان مدت زمان رسیدن به سود آوری را به چند دقیقه کاهش داد!

معامله گری به روش بانک ها، سود تضمن شده ای را برای معامله گران بدنبال دارد/ با روش ترید، می توان مدت زمان رسیدن به سود آوری را به چند دقیقه کاهش داد!
کد خبر : ۱۵۰۲۵۴۵

چهارمین همایش معامله گران بانکی، ۱۶تیرماه 1403 به دبیری " امیرحسین کریمی شاد " در حالی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد که در آن سعی شد پیرامون مزایای معاملات بانکی در مقایسه با سایر راه های معامله گری، مطالب درست، اصولی و جذابی ارائه گردد.

 یکی از چشم اندازها وشاخص های این همایش تایید و تاکید بربهره گیری از روش های معامله بانکی در عرصه صادرات، تجارت  و به طور کل معامله گری و کسب سود تضمینی بود چرا که این روش یکی از راهکارهایی است که به طور قطع ضمن آنکه می تواند موفقیت قطعی در مارکت ها را از آنِ معامله گر کند، شرایطی را بوجود می آورد که معامله گران بتوانند بواسطه استفاده از آن، درآمد بسیار پایداری را برای خود رقم بزنند .

به همین بهانه با امیرحسین کریمی شاد، دبیر چهارمین همایش معامله گران بانکی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید :

کریمی شاد گفت : در این همایش سعی کردیم بصورت درست و دقیق معامله گری به روش بانکی را مورد بررسی قرار دهیم که به اختصار از آن به عنوان دوره اتوپایلوت نام برده می شود.

وی افزود: این روش یکی از روش های معامله بانکی است که قطعیت مارکتها  در آن بخوبی مشخص می شود. در واقع این راهکار برخلاف روش های دیگر معامله که در آنها بازارها تقریبا از قطعیت و ثبات درستی برخوردار نیستند اثبات می کند که مارکتها نه تنها کاملا از قطعیت های لازم برخوردارند، بلکه  حتی براحتی خواهیم توانست در بستر آنها مبدا و مقصد جریان پولی و یا به عبارتی جابجایی پول و حتی مدت زمانی که نیاز است تا پولی از بازاری به بازار دیگر و یا از حسابی به حساب دیگر تغییر مسیر دهد را مورد ارزیابی قرار دهیم.

این کارشناس بورس تاکید کرد: این همایش با حضور حدود ۵۰۰ سرمایه گذار از اقصی نقاط مختلف کشور  برگزار شد که همه آنها سهم و تجربه بسزایی در مبحث معامله گری در مارکت هایی چون ارزهای دیجیتال و بازار فارکس را داشتند.به طور کل  این رویداد مبنای خود را بر پایه تاکید و تایید این موضوع بنا نمود که بهره گیری از روش های معامله بانکی در ورود به بازارهای مختلف می تواند تضمینی بر کسب سود بیشتر باشد؛ به عبارتی استفاده از روش معامله گری بانکی در ورود به بازارها به طور قطع این فرصت را ایجاد می کند که معامله گر در وارد شدن به مارکتها به سود دهی صد در صدی دست یابد؛ البته به شرط آنکه معامله گران بتوانند  ضمن تشخیص قطعیت مارکتهایی که برای ورود برگزیده اند، ساختار آنها را نیز بشناسند و قبل از وارد شدن به این بازارها، آن ها را مورد واکاوی درست قرار دهند.

امیرحسین کریمی شاد بیان کرد : یکی دیگر از مباحث این اجلاس  تحلیل الگوهای معاملاتی بانک بود. در کل در این رویداد اقتصادی این امر نیز بررسی شد که بانک ها در بازار فارکس و ارز دیجیتال، الگوهای معاملاتی خاص خود را دارند و در واقع آنها اغلب براساس چرخه های مارکت به جابجایی پول و یا به اصطلاح ترید نمودن می پردازند. این روش می تواند به معامله گران کمک کند تا فرصت‌های معاملاتی را شناسایی کرده و با استفاده از این دانش معاملات موفق‌تری انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روش معامله بانکی فضایی را ایجاد می کند که بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم و متاسفانه با توجه به ریزش پول کشور ما نسبت به سایر کشورها ما احتیاج زیادی به درآمد دلاری داریم؛ چرا که در کشورمان درآمد ریالی است اما خرج کردن دلاری انجام می شود.از این رو جذابیت معامله گری به روش بانک ها از دو نظر موثر است، یکی اینکه می توان بواسطه این روش موفقیت و قطعیت در مارکتها را از آن خود کرد و دیگری اینکه می توانیم درآمد بسیار پایدار و در عین حال جذابی را از بازارها کسب کنیم. در کل این روش نسبت به راه های دیگر معامله گری همچون تجارت که درآمد دلاری دارند، از فضای راحت تری برخوردار است و نه تنها مدت زمان یادگیری استفاده از آن  بسیار کوتاه است، بلکه سودآوری خوبی را نیز بدنبال دارد؛ مثلا یک تاجر یا یک کارخانه دار که در عرصه صادرات فعال است، باید فضا، امکانات و سرمایه ی اولیه زیادی را درگیر کند که بتواند صادرات داشته باشد، اما با بهره گیری از روش " تِرِید" یا همان معامله گری به روش بانکی این پارامترها در سطح پایینی قرار گرفته و مدت زمان دست یابی به سود به کوتاهترین زمان حتی چند دقیقه ، رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز