خبرگزاری کار ایران

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403
کد خبر : ۱۴۹۷۰۸۷

شرکت آبادیزل یکی از بزرگترین مراجع خرید دیزل ژنراتور در کشور بوده و تمامی خدمات را از صفر تا صد انجام می‌دهد. برای کسب مشاوره رایگان در مورد خرید دیزل ژنراتور با شرکت آبادیزل تماس بگیرید.

بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در بازار در تابستان 1403

امروزه دیزل ژنراتور نقش مهمی و کلیدی در صنعت و تکنولوژی دارد. دیزل ژنراتورها به ما امکان می‌دهند که در شرایط بی‌برقی یا نداشتن دسترسی به شبکه برق از آن‌ها استفاده کنیم. امروزه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی استفاده از دیزل ژنراتورها خیلی مقرون به صرفه است.

در این مطلب بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران را بررسی خواهیم کرد. انتخاب برند مناسب در خرید ژنراتورهای دیزلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. برند‌های معتبر و با کیفیت در این حوزه، تضمین کننده عملکرد بالا و اطمینان از پایداری و قابلیت اطمینان در زمان‌های اضطراری هستند. اگر شما نیز به دنبال ژنراتوری با کیفیت برای نیازهای خود هستید، در این مقاله می‌توانید اطلاعات کاملی درباره بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران بیابید.

شرکت آبادیزل یکی از بزرگترین مراجع خرید دیزل ژنراتور در کشور بوده و تمامی خدمات را از صفر تا صد انجام می‌دهد.

برای کسب مشاوره رایگان در مورد خرید دیزل ژنراتور با شرکت آبادیزل تماس بگیرید.

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل‌ ژنراتور ترکیبی از موتور دیزل و  ژنراتور الکتریکی است که برای تولید برق به‌کار می‌رود. برای راه‌اندازی موتور احتراقی این ژنراتورها معمولاً از گازوئیل استفاده می‌شود. بخش الکتریکی دیزل ژنراتور یک مدار متناوب است که نیروی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. تجهیزات کنترلی و حفاظتی ژنراتور نیز کار راه‌اندازی و مانیتور کردن بخش‌های اصلی آن را بر عهده دارند.

دیزل ژنراتورها کاربرد و انواع مختلفی دارند. که ما در ادامه با چند تا از بهترین برند دیزل ژنراتور آشنا می‌شویم.

نحوه عملکرد دیزل ژنراتور

ژنراتورها با انجام فرآیندهای مکانیکی و فیزیکی می توانند انرژی مکانیکی را دریافت کرده و آن را به انرژی الکتریکی برق تبدیل نمایند. ژنراتورها با رابطه با نوع سوختی که مصرف می کنند تقسیم می شوند که رایج‌ترین آن ها موتور ژنراتور دیزلی، بنزینی، مازوت سوز و گاز سوز.. است. یکی از رایج‌ترین نوع ژنراتورها، دیزل ژنراتورها می‌باشند که از دو قسمت ژنراتور و موتور دیزلی تشکیل شده اند.

انواع دیزل ژنراتور براساس کارکرد

بر اساس کارکرد می‌توان انواع دیزل ژنراتور را این‌گونه دسته‌بندی کرد.

دیزل ژنراتور استندبای یا اضطراری (Standby Diesel Generator)

ژنراتور اضطراری در زمان قعطی برق شبکه استفاده می‌شود. در این مواقع، دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان یک پشتیبان به مدار وارد می‌شود و به طور موقت و با حداکثر توان برق مورد نیاز را تامین می کند؛ مانند تامین برق اضطراری بیمارستان‌ها.

دیزل ژنراتور پرایم (Prime Diesel Generator)

این نوع ژنراتورها برای کار در مدت زمان بیشتری طراحی شده‌اند. ویژگی این دیزل ژنراتور لود ثابت با توان کمتر از ۷۵% است. مثلاً زمانی‌که تعداد دفعات قطعی برق شهر زیاد است یا در مناطقی مانند معادن و کمپ‌ها که باید به طور پیوسته از ژنراتور استفاده گردد.

دیزل ژنراتور دائم کار (Continuous Diesel Generator)

برای استفاده دائم مانند تامین برق دائمی دیتا سنترها از مولدهای دائم یا کانتینیوس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

معرفی بهترین برندهای دیزل ژنراتور

تفاوت بین انواع برند دیزل ژنراتور به قدرت موتور، حجم و تعداد سیلندرها بستگی دارد. در بین بهترین برندهای موجود در ایران یا انواع مارک های دیزل ژنراتور موجود در کشور، مدل‌های اروپایی از کیفیت بی نظیری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند. ژنراتورهای دیزلی چینی و ایرانی نیز با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب در سطح بازار جهانی موجود هستند. در این قسمت سعی داریم تا بهترین برند های دیزل ژنراتور را به شما معرفی کنیم.

در بازار امروز برندهای زیادی وجود دارند، مانند: ولوو پنتا، کامینز، کاترپیلار، لوول، بنز، پرکینز، دویتس، استریم، موتور سازان تبریز، آکسا، بادوین، اسکانیا،RMP، یانمار، جی اف، ام تی یو، دوسان، ایوکو، آتش نشانی، کوهلر، تلک (استریم)، پِراماک، لیستر، میتسوبیشی و ... که در ادامه مختصرا به معرفی چند تا مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دیزل ژنراتور در سایت آبادیزل مراجعه کنید.

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403

ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا  (Volvo Penta) شرکت ولوو در سال 1924 با مشارکت یکی از مدیران شرکت اس کا اف جهت امر تولید خودرو برای فرانسه و قابل تحمل در دمای پایین و جاده های یخ زده این کشور شد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتوردر سطح جهانی بوده و به خاطر خدمات پس از فروش و کیفیت بالایی که به مشتریان ارائه می دهند  در بازارهای جهانی به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور شناخته میشود.

کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگیهای مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میباشد. دیزل ولوو پنتا یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می کند بیشترین قدرت را تولید میکند. دیزل ولوو پنتا با توجه به جدید ترین و بهترین استاندارهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

پرکینز

شرکت پرکینز Perkins در سال 1932 در انگلستان تاسیس شد. این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتورهای مختلف در صنعت و کشاورزی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد. به دلیل مناسب بودن قیمت ژنراتورهایی که تولید می کند یکی از پر فروش‌ترین برندهایی است که در زمینه های مختلف مانند موتور برق و پمپ و .. معروف است. دیزل ژنراتور پرکینز امروزه در بازار ایران سهم چشمگیری دارد.

کامینز

دیزل ژنراتور کامینز cummins یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دیزل ژنراتور های مختلف در جهان است این شرکت در سال 1919 در آمریکا تاسیس شد. کامینز با تولید موتور های سنگین با قدرت بالا در انواع مختلف 18 تا 3 سیلندر یکی برندهای معروف و پر طرفدار در سراسر جهان است.

استریم

دیزل ژنراتور استریم Stream یکی از برندهای شرکت (Tianjin Elecmotor) است که در سال 1999 تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل انواع ژنراتور و پمپ‌های آب خانگی، صنعتی، لجن کش، کف کش، الکتروموتور، موتورهای برق، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی ، اداوات باغبانی و کشاورزی ، و .. می‌باشد.

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403

بادوین

دیزل ژنراتور بادوین  Baudouinکه با نام‌های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی baudouin می باشد. که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال 1918 در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد.

بنز

دیزل ژنراتور بنز Benz با سرمایه گزاری مشترک بین ایران آلمان می باشد.که تحت لیسانس دایملر بنز آلمان است و جزو برترین تولید کننده موتور های دیزل در خاورمیانه هستند. کمپانی بنز ایدم در سال 1348 با سرمایه گزاری های مشترک بین ایران و آلمان به نسبت 30 درصد و 70 درصد برای تولید موتور های دیزلی نیمه سنگین و سبک که در شهرک صنعتی غرب تبریز تاسیس شد و به بهره برداری رسید.

لوول

دیزل ژنراتور لوول Lovol چین قدرت اول جهانی است و صنعت جهان، بدون چین این روزها هویت و مفهومی نخواهد داشت. چین یک تولیدکننده و درعین‌ حال مصرف‌کننده بزرگ در جهان است.

تلک Telec

موتور دیزلی تلک محصولی از کمپانی چینی تلک می باشد. که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب خود توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران به دست آورد و به محصولی پرطرفدار تبدیل شود. 

دویتس

دیزل ژنراتور دویتس DEUTZ یکی از مشهورترین و قابل قبول ترین موتورهای جهان و ساخت کشور آلمان است.

موتور پرکینز تبریز Perkins

 موتور پرکینز تبریز Perkins در تجهیزات صنعتی و کشاورزی کاربرد وسیعی دارند. قطعات موجود در این موتور باعث افزایش عمر موتور در شـرایط کاری سخت می شوند. میل لنگی که به روش القائی سخت کاری شده و ترتیب دنده های تایمینگ، انتقال قدرت خوبی را فـراهم می نمایند دارای بدنه سیلندر محکمی است که برای کاربرد در تراکتورهای کشاورزی بدون شاسی و کاربردهای مشابه مناسب می باشد‌.

لیستر Lister

شرکت لیستر پیتر بیش از 150 سال در جهان شهرت دارد. در سرتاسر جهان دیزل ژنراتور لیستر پیتر مترادف با تولید برق است.

از پمپاژ آب گرفته تا مخابرات، کشاورزی تا صنعت، کارخانه تا کاربردهای اضطراری، برند Lister Petter  یک انتخاب قابل اعتماد است.

لیست بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در تابستان1403

نمایندگی فروش دیزل ژنراتور در ایران

آبادیزل نمایندگی انواع دیزل ژنراتور در تهران بوده و توسط باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد و برای مشتریانی عزیزی که قصد خرید دیزل ژنراتور را به صورت حضوری دارند ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به صورت حضوری از ما خرید کنید و پس از تست کامل دستگاه، آن را تحویل بگیرید.

شرکت حضور موفق و فعالی در بازار ایران داشته است و محصولات آن جزو اولین انتخاب‌ها بین مصرف کنندگان ایرانی است.

برای استعلام قیمت دیزل ژنراتور کافیست با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید تا از قیمت دیزل ژنراتور مطلع شوید.

خرید آنلاین دیزل ژنراتور از آبادیزل

برای مشتریانی عزیزی که قصد خرید دستگاه دیزلی با کیفیت به صورت حضوری ندارند ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به صورت آنلاین از ما خرید کنید.

آبادیزل نمایندگی فروش انواع ژنراتور گازوییلی صفر یا خشک بوده و محصولات را با پلمپ کامل کارخانه توسط باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد کرد.

برای خرید و مشاهده لیست قیمت دیزل ژنراتور به فروشگاه آبادیزل مراجعه نمایید.

شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ – ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز