خبرگزاری کار ایران

محاسبه قیمت شیشه سکوریت شیشه تایم

محاسبه قیمت شیشه سکوریت شیشه تایم
کد خبر : ۱۴۵۶۲۰۹

شیشه سکوریت یا نشکن در صنعت ساخت‌وساز کاربرد زیادی دارد. این محصول به گونه‌ای ساخته می‌شود که در صورت شکستن یا ترک خوردن، به قطعات تیز و برنده تبدیل نشود و خطری برای افراد حاضر در محیط نداشته باشد، همچنین سکوریت‌ها 7 برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی هستند. عوامل مختلفی بر محاسبه قیمت شیشه سکوریت تاثیر دارند که در ادامه به بررسی این فاکتورها و نحوه برآورد قیمت انواع مختلف این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت شیشه سکوریت ساختمان

همانطور که بیان شد، فاکتورهای متعددی روی قیمت نهایی انواع مختلف شیشه نشکن تاثیر می‌گذارند که از آن جمله می‌توان به نوع و ضخامت گلس اشاره کرد، اما به طور کلی نرخ مصالح ساختمانی در ایران به دلیل وجود نوسان بسیار در هزینه خرید مواد اولیه، متغیر است؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید شیشه سکوریت و استعلام قیمت آن به مراکز معتبری همچون فروشگاه اینترنتی timeglass مراجعه نمایید.

کیفیت مواد اولیه نیز از دیگر عوامل موثر بر بهای خرید این محصول هستند، شرکت‌هایی که از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند، قاعدتا مبلغ بالاتری نیز برای تولیدات خود در نظر می‌گیرند. عامل دیگری که روی قیمت شیشه سکوریت تاثیر دارد، ضخامت آن‌ است و خلاف تصور بسیاری از افراد، گلس‌های نشکن با ضخامت کمتر، گران‌تر از نمونه‌های با ضخامت بیشتر هستند، زیرا سکوریت‌هایی که ضخامت کمتری دارند، با روش‌های سخت‌ و پیچیده‌ای تولید می‌شوند.

نوع شیشه نشکن و برند تولیدکننده آن نیز در برآورد قیمت نهایی محصول تعیین‌کننده هستند. خوشبختانه اکثر شرکت‌های خوشنام ایرانی محصولات بسیار با‌کیفیتی تولید و روانه بازار می‌کنند، بنابراین کافی است کمی تحقیق نموده و با متخصصان این حوزه مشورت نمایید تا بتوانید یک گلس سکوریت عالی و با قیمت مناسب بخرید.

تفاوت رنگ گلس‌های انتخابی شما نیز می‌تواند بر قیمت این محصولات موثر باشد، مثلا برای خرید شیشه رنگی ویترین مغازه، باید مبلغ بیشتری نسبت به شیشه ساده بپردازید؛ اما به طور قطع تاثیر آن در جذب مشتری، این اختلاف نرخ را جبران خواهد کرد.

محاسبه قیمت شیشه سکوریت شیشه تایم

محاسبه قیمت شیشه سکوریت شیشه تایم با نصب

گروه تولیدی شیشه تایم، هزینه خرید شیشه نشکن به همراه نصب آن را بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌کند، برای مثال در صورتی که قصد تهیه یک شیشه ایمنی با ابعاد 3*5 متر را دارید، برای محاسبه هزینه خرید و نصب آن باید نرخ هر متر شیشه را در 15  ضرب نموده و سپس با دستمزد نصب جمع نمایید. فرمول محاسبه قیمت شیشه ساختمانی با نصب به شرح زیر است:

بهای نهایی= (قیمت شیشه+ هزینه برش و شکل‌دهی به شیشه+ هزینه نصب)* ضریب محاسبه.

لازم به ذکر است که ضریب محاسبه توسط تامین‌کنندگان شیشه نشکن بر اساس شرایط بازار و اقدامات مربوط به پروسه نصب تعیین می‌شود، البته باید توجه داشته باشید که در تعیین هزینه نصب، بهای خرید یراق‌آلات مورد استفاده لحاظ نخواهد شد و صاحب پروژه باید هزینه تهیه یراق‌آلات را به صورت مجزا بپردازد یا خود اقدام به تهیه آن‌ها کند.

قیمت نصب شیشه سکوریت با ابعاد مختلف

در صورتی که شیشه های مورد نظر شما ابعاد منظم و مشخصی نداشته باشند، نمی‌توان با روش‌های رایج، هزینه خرید و نصب آن‌ها را به دست آورد و برای محاسبه هزینه تهیه این نوع سکوریت‌ها باید عامل دیگری به نام پیچیدگی کار را نیز در نظر گرفت. موقعیت مکانی پروژه نیز در میزان دستمزد نصاب تاثیرگذار است، به همین دلیل بهتر است که پیش از استخدام نصاب، اطلاعات لازم درباره محل اجرای پروژه را در اختیار او بگذارید.

محاسبه قیمت شیشه سکوریت شیشه تایم

به طور کلی می‌توان گفت که نرخ نهایی اجرا برای درب و پنجره با ابعاد مختلف، حدود 30 الی 50 درصد از قیمت خود شیشه سکوریت است؛ برای مثال فرض کنید که بهای یک شیشه با ابعاد و ضخامت مشخص 500 هزار تومان است، در این صورت هزینه نصب آن برای در یا پنجره چیزی در حدود 150 الی 250 هزار تومان خواهد شد، همچنین بهای نصب اتصالات، یراق‌آلات و انجام زیرسازی‌های لازم، به صورت مجزا محاسبه می‌شود.

توصیه ما این است که هرگز خودتان اقدام به نصب شیشه سکوریت نکنید، زیرا این کار به دانش و تجربه خاصی نیاز دارد و هر چقدر تخصص، سابقه کار و مهارت نصاب بالاتر باشد، هزینه نصب نیز بیشتر خواهد شد، ولی در عوض خیالتان راحت خواهد بود که کار را به کاردان سپرده‌اید و بهترین نتیجه را تحویل خواهید گرفت. گروه پخش شیشه تایم شرکت بسیار معتبری است که از دانش روز و تجربه کافی بهره برده و از جدیدترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند و شما می‌توانید خرید و نصب انواع شیشه را با خیالی آسوده به آنها بسپارید.     

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز