خبرگزاری کار ایران

رئیس پیشین موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در حمایت از پزشکیان؛

نقطه عطفی مهم در کشور در حال وقوع است

نقطه عطفی مهم در کشور در حال وقوع است
کد خبر : ۱۵۰۰۷۳۳

کشور از بحران آب، بحران مسکن ، بحران در کشاورزی و دامداری ، بحران فضای مجازی و فیلترینگ، بحران تورم و معیشت، بحران اشتغال، بحران آزادی های مشروع و قانونی و حقوق اجتماعی و سیاسی آحاد مردم ، بحران تفرقه ، بحران های نفرت پراکنی و بحران های دروغگوئی اجانب و مزدوران آنها و داخلی ها، بحران ریا و تظاهر و ظاهربینی، بحران عقب افتادگی در توسعه و... به شدت رنج می‌برد.

به گزارش ایلنا، محمد آقائی تبریزی از مدیران ارشد وزارت نفت و رئیس پیشین موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در حمایت از مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

کشور از فقر، فساد، بی عدالتی، تحریم های  ظالمانه، جهل، اقتدارگرایی، بحران فرهنگی، بحران سیاسی، بحران اخلاقی، قانون گریزی ، خودخواهی و خودشیفتگی  و خودبزرگ بینی  و سوء مدیریت ، بحران ناترازی انرژی حامل های اصلی انرژی اعم از برق و گاز و بنزین، بحران در اکتشاف و توسعه و تولید و افزایش تولید کمی و کیفی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی  و مصرف انرژی و افزایش ضریب بازیافت نفت از میادین نفتی، بحران در توسعه و تولید و افزایش تولید از میادین مشترک نفت و گاز، بحران در برق و بی توجهی به توسعه انرژی های تجدیدپذیر، بحران در یارانه های انرژی ، بحران در تنوع بخشی و صرفه جوئی و بهره وری  انرژی، بحران های زیست محیطی ، بحران در صنعت خودرو و ترافیک و حمل ونقل عمومی و هوایی، بحران آب، بحران مسکن ، بحران در کشاورزی و دامداری ، بحران فضای مجازی و فیلترینگ، بحران تورم و معیشت، بحران اشتغال،  بحران آزادی های مشروع و قانونی و حقوق  اجتماعی و سیاسی آحاد مردم ، بحران تفرقه ، بحران های نفرت پراکنی و بحران های دروغگوئی اجانب و مزدوران آنها  و داخلی  ها، بحران ریا و تظاهر و ظاهربینی، بحران عقب افتادگی در توسعه و... به شدت رنج می‌برد.

بحران هائی که از  بی ایمانی ، اقتدارگرائی و سلطه گرائی ، بی فرهنگی ، دروغگوئی، ظاهرسازی و ظاهربینی و رانت خواری ، مقابله با آزادی های مشروع و قانونی، حق پوشی، بی عدالتی ، جهل و تفرقه به جای تعاون، از نیمه دهه هشتاد شدیدا نشات  گرفت و افزایش یافت  و در سال های اخیر با شدت بیشتری تشدید شده است  . آنچه دستاوردهای مهم و بسیار ستودنی انقلاب و بعد از انقلاب و جنگ و بعد از جنگ تحمیلی است به دلیل این بحران ها مرتبا  وزن سوزی   گردیده و ظالمانه و یا با غفلت تخریب می‌شود.

فرصتی ویژه در انتخابات جاری فراهم شده‌است که در دنباله انتخابات مرحله اول  و در تکمیل پرشکوه آن همگی مسئولانه بکوشیم تا با مشارکت فراگیر، زمینه تحقق حق و عدالت و آزادی و توسعه و امنیت پایدار مهیا شود .

انتخاب آقای  دکتر مسعود پزشکیان،  این انسان مومن ، شریف ، عالم ، صدیق ، پاک اندیش و پاک گفتار و پاک رفتار و بااخلاق و ستارخان آذربایجان برای ایران و میهن دوست ، در تکمیل دور اول برای دور دوم حساس انتخابات کنونی،  فرصتی برای بروز شکوفائی و عزت و توسعه کشور و در این منطقه و جهان پرآشوب و التهاب کنونی است، انشاءالله.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز