خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تخلفات گسترده انتخاباتی در باشت را تایید کرد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تخلفات گسترده انتخاباتی در باشت را تایید کرد
کد خبر : ۱۵۰۶۶۷۳

اطلاع دقیقی از وضعیت بازداشت شدگان ندارم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بی اطلاع دانستن خود از چرایی و چگونگی زندانی شدن فرماندار باشت، معاون فرماندار و نماینده هیات نظارت در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، بدون اشاره به حجم تخلف ها و تقلب های انتخاباتی در این شهرستان، تخلف ها و تقلب های گسترده صورت گرفته در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را تایید کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدجواد هاشمی در گفت و گوی رسانه ای با تاکید براینکه چون هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه زندان شدن فرماندار شهرستان باشت، معاون وی و نماینده هیات نظارت این شهرستان در اختیار ندارم، نمی‌توانم توضیحات خاصی بدهم، اظهارداشت: در مرحله اول انتخابات ریاست‌ جمهوری چهاردهم، شایعاتی از تخلف های گسترده انتخاباتی وجود داشت و مسئولان قضایی و نظارتی در همان زمان به این مسئله ورود کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم این انتخابات نیز آقای نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت سلب مسئولیت شد و در انتخابات نقشی نداشت، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آقای سیدروح الله شاهینی مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان جایگزین فرماندار در بحث انتخابات به شهرستان باشت اعزام کردیم. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه من خودم امروز موضوع بازداشت و زندانی شدن فرماندار باشت، معاون وی و نماینده هیات نظارت بر انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در شهرستان باشت را از رسانه‌ها خواندم و دیگر بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم، یادآورشد: واقعیت موضوع این لست که متأسفانه در بیرون از فرمانداری باشت و در در محل شعب اخذ رأی (صندوق‌های رأی) تخلفاتی انجام گرفت که مسئولان قضایی و نظارتی ورود پیدا کردند و البته بررسی به این تخلفات همچنان در جریان است.

هاشمی مهر در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد شما بعنوان رئیس ستاد انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد فعلا تذکر اول را از سوی ناظران و بازرسان انتخاباتی دریافت کرده اید و بررسی ها در حال انجام است؟ هم تاکید کرد که تذکر به من صحت ندارد و در مرحله اول و دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز هیچ تیم بازرسی و نظارتی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد نشد و خود ما فرماندار شهرستان باشت را در انتخابات سلب اختیار کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود سلب مسئولیت از نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت باز هم شاهد آمارهای عجیب و غریب از میزان رأی در شهرستان باشت بودیم؟ هم ادامه داد: متأسفانه تیم عوامل اجرایی همان قبلی‌ها بودند و تعداد ۲۵ نفر از نمایندگان فرماندار تغییر کردند و تعدادی هم عوامل نظارتی اعزام شد اما اینکه چرا اینگونه شد و دلایل آن چه بوده است، این را باید دستگاه قضا اثبات و توضیح دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز