خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۶ شیراز اعلام کرد؛

اجرای رأی قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ در رفع یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی شیراز

اجرای رأی قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ در رفع یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی شیراز
کد خبر : ۱۵۰۲۵۰۳

شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: رأی قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ درخصوص عملیات پلمب یک مرکز آموزشی پیرو درخواست‌های مکرر شهروندان و رسیدگی به یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی در بولوار آیت‌الله میرزایی شیرازی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مسعود قادری  اظهار کرد: عملیات پلمب قانونی یک مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی بامداد دوشنبه ۱۸ تیرماه در راستای اجرای آرای قطعی کمیسیون ماده صد و دیوان عدالت اداری توسط عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۶ اجرا شد. 

وی با تاکید بر این موضوع که مطالبات مردمی و مطالعات کارشناسی مبنای اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف است، بیان کرد: اجرای این حکم در راستای اجرای رای قطعی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری و آرای قطعی دیوان عدالت اداری انجام شد.

شهردار منطقه ۶ شیراز رفاه شهروندان را در اولویت مدیریت شهری دانست و بیان کرد: این مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی فعالیت داشت و مشکلات عدیده ترافیکی را به همراه داشت. 

قادری با بیان اینکه این مجتمع آموزشی از  لحاظ ایمنی دارای نقص‌های عدیده‌ای بود، اعلام کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مکاتبات متعددی پیرامون عدم رعایت نکات ایمنی در این مرکز داشته است و هر لحظه امکان بروز حادثه وجود داشت. 

وی با بیان اینکه اجرای رای کمیسیون ماده صد و دستور مقام قضایی اجرا شد، افزود: این مجتمع آموزشی در حوزه استحفاظی و گروه یک باغات قصردشت واقع شده و این اقدام مدیریت شهری گام مهمی در راستای صیانت از فضای سبز محسوب می شود.

شهردار منطقه ۶ در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ به منظور رسیدگی به تمامی تغییر کاربری های غیرمجاز با اولویت حفظ باغات گروه یک خبر داد. 

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ از مدت‌ها پیش با طی کردن مراحل قانونی و نصب بنر  بر دیوار این مجموعه آموزشی پیرامون تعطیلی این مرکز اطلاع رسانی لازم را انجام داده بود.  

  لازم به ذکر است، عملیات پلمپ این مرکز آموزشی بامداد دوشنبه ۱۸ تیرماه با دستور مقام قضایی و طی کردن مراحل قانونی انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز