خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان خبرداد؛

افتتاح و پیشرفت فیزیکی 27 پروژه سازه‌ای و 77 پروژه غیر سازه‌ای در فارس

افتتاح و پیشرفت فیزیکی 27 پروژه سازه‌ای و 77 پروژه غیر سازه‌ای در فارس
کد خبر : ۱۴۹۸۲۸۶

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: با فعالیت‌های جهادی همه مدیران و روسای شرکت آب منطقه‌ای تعداد 27 پروژه سازه‌ای و 77 پروژه غیر سازه‌ای به مرحله افتتاح رسیده است و یا با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در دست اجرا است.

 به گزارش ایلنا، سیاوش بدری در نشست فصلی مدیران و روسای منابع آب شهرستان‌ها و حوزه ستادی با اشاره به خلاصه‌ای از اهم اقدامات سازه‌ای و غیر سازه‌ای انجام شده در طول دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: مهمترین اقدام سازه‌ای تامین آب شرب کلانشهر شیراز از سد درودزن  که مهرماه 1402 همزمان با سفر رئیس دوم هیئت دولت به فارس با دستان رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی افتتاح شد.

بدری اضافه کرد: انتظار از مدیران و روسا منابع آب شهرستان‌ها که در حال خدمت‌رسانی  هستند، بسیار فراتر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: با توجه به کاهش میانگین بلند مدت  نزولات جوی و وابستگی مستقیم و غیر مستقیم گذران معیشت بخش قابل توجهی از جمعیت استان به کشاورزی،  لزوم ترویج اصل مهم صرفه جویی در مصرف منابع آب در همه بخش‌ها شامل شرب و بهداشت، صنعت و خدمات به‌ویژه کشاورزی که حجم عمده مصرف را به خودش اختصاص داده است در دستور کار مدیران و روسا قرار داده شود.

وی  ادامه داد: صرفه جویی برآمده از قناعت اصل مهم آموزه دینی ما است و می‌توانیم از طریق نهادینه کردن فرهنگ مصرف در بین بهره‌برداران و مصرف کنندگان تعادل لازم را بین منابع آب در دسترس یا آب تجدید پذیر با مصرف آب بوجود آوریم.

بدری در پایان به سرانجام رساندن طرح بسیار مهم تاحیا و تعادل بخشی به‌ویژه پروژه‌های انسداد و نصب کنتورهای هوشمند بر روی کلیه چاه‌ها و پروژه فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب تاکید کرد.

 ارائه گزارشی از عملکرد طرح احیا و تعادل بخشی در سطح استان

مدیر منابع آب شهرستان اقلید به عنوان نماینده مدیران و روسای منابع آب شهرستان‌های استان فارس گزارشی از عملکرد طرح احیا و تعادل بخشی در سطح استان ارائه داد.

سجاد مجاب با ارائه نموداری از عملکرد شهرستان‌ها در پروژه‌های مختلف طرح احیا و تعادل بخشی به میزان قابل توجه صرفه جویی در مصرف آب را از این طریق قابل توجه دانست.

در ادامه نشست حسین صالح جهرمی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و کرامت اله کریمی مزیدی معاون حفاظت و بهره‌برداری در جایگاه قرار گرفتند و به سوالات مدیران و روسای شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف پاسخگو بودند.

 در جلسه نشست فصلی مدیران وروسای ستادی و شهرستانی حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری منابع آب در سالن کنفرانس شرکت به منظور هم اندیشی و هم افزایی در اجرای امورات و فرآیندها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست کرامت کریمی مزیدی معاون حفاظت و بهره برداری، علی اکبر بازیار مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب، امیر حسین مشکین فام رئیس گروه پایش منابع آب، محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی هر کدام در حوزه‌های مربوطه بحث‌های کاربردی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز