خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار رسمی ستاد دکتر پزشکیان در فارس؛

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است
کد خبر : ۱۴۹۴۹۲۰

دکتر پزشکیان روز شنبه دوم تیرماه به فارس سفر می کند

فعالیت رسمی ستاد دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور فعالان جبهه اصلاح‌طلب، مسئولان دولت‌های گذشته و اقشار مختلف مردم در فارس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار اسبق فارس در این مراسم با بیان اینکه امروز همه ما در یک فرصت استثنایی قرار گرفته‌ایم و بازگشت به مشارکت را باید مغتنم بدانیم، گفت: وقتی دکتر پزشکیان از بازگشت به همه مردم صحبت می‌کند، یعنی مردم باید در دریافت امکانات آموزشی، درمانی و فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و …برابر باشند.

ابراهیم انصاری لاری با بیان اینکه ایران بزرگ ما یک امانت است و این امانت به دست کسی باید برسد که در بین راه خیانت در امانت نکند، گفت: مردم باوری و خرد باوری اگر به عرصه مدیریت بازگردد و در حکمرانی موثر باشد بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

ابراهیم انصاری لاری ابراز امیداوری کرد که با پیروزی ایشان در انتخابات پیش رو، دسترسی به یک زیست شرافتمندانه، زندگی عزتمندانه و برخورداری از حکمرانی خردمندانه محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان نکاتی از گفت‌وگوهای این نامزد انتخاباتی طی روزهای اخیر در رسانه ملی و محافل مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به خوبی می‌توان دریافت که ماهیت تفکرات و ایده‌های ایشان به خواسته‌های همیشگی در دل مانده ملت ایران بسیار نزدیک است.

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است

انصاری لاری خاطرنشان کرد: دریافتی که از همه گفت‌وگوهای ایشان تاکنون استنباط می‌شود این است که سرلوحه برنامه‌هایشان، بازگشت صادقانه به مردم و رویکرد خرمدمندانه در حکمرانی است.

وی خواستار تشریح دیدگاه های پزشکیان در سطح جامعه در مدت زمان باقی مانده شد و گفت: دکتر پزشکیان وقت ندارد که در این فرصت کوتاه بتواند همه‌ی مطالبش را به درستی تشریح و تبیین کند اما وقتی اشاره می‌کند که باید برگردیم به تحول، برگردیم به خردمندی، یعنی همین، یعنی بدانیم که اگر برگردیم به خردمندی، تبعات چنین مثبت و بزرگ و دستاوردهای این چنینی برای ملت دارد.

استاندار فارس در دولت اصلاحات تصریح کرد: ملت ایران در فراز و گردنه‌ها، گوهر راستین خود را نشان داده‌اند و هشتم تیرماه هم برای آزادی خواهی یکبار دیگر پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی اظهار داشت: این کاندیدای ریاست جمهوری مردم دار نیست بلکه مردم باور است. مردم داری می‌تواند با دروغ و تزویر و جنجال همراه شود اما مردم باوری یک فرهنگ است و یک مدیر مردم باور به خود اجازه نمی‌دهد در هیچ زمانی و به هیچ علتی به مردم دروغ بگوید.

انصاری لاری با درخواست از حاضران برای تبیین نکات کلیدی که دکتر پزشکیان در مناظره‌ها در بین آحاد جامعه افزود: مردم‌داری یا به تعبیر من مردم باوری و خردمندی و خردباوری اگر به عرصه‌ی مدیریت ما بازگردد، اگر در حکمرانی ما موثر باشد، بسیاری از مشکلات مملکت می‌تواند تحت تاثیر قرار بگیرد و حل و فصل بشود و شما همه‌ی این‌ها را در چارچوب یک احتمال ببینید.

استاندار اسبق فارس با بیان اینکه حکمرانی باید مبتنی بر خرد باشد و به همه نخبگان، خردمندان، فرزانگان و …مجال داده شود، گفت: بنابراین مقدمه برگشت به خرد و بنیان‌های کارشناسی، تقدس داری از حکومت حاکم است.

انصاری لاری با بیان اینکه کار حکومت و دولت، کار دل است و اگر هر پرهیزگاری وارد کار حکومت شد باید جوابگو باشد، افزود: دکتر پزشکیان وقت ندارد در این مدت کوتاه همه مطالب را به درستی تشریح و تبیین کند اما وقتی می‌گوید باید به خردمندی بازگردیم یعنی این مهم دستاوردهای بزرگی برای ملت دارد.

وی تاکید کرد: وقتی خرد و عقل و علم جایگاه خود را از دست دهد ناکارآمدی همانند یک بیماری واگیر سرایت می‌کند.

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است

دکتر پزشکیان روز شنبه دوم تیرماه به فارس سفر می کند

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس نیز در این مراسم گفت: امید است محصول این گردهمایی‌ها، در برگزاری انتخابات شکوهمند و جلب مشارکت تاثیرگذار باشد و افتخار دیگری در هشتم تیرماه رقم بخورد.

سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف، منافع ملی مصلحت عمومی و خیر عمومی از منافع فردی چشم پوشی کنیم، افزود: فعالیت های چهار روزه ستاد با همکاری همه دست اندرکاران ستاد انتخاباتی در ۳۷ شهرستان استان فارس از جمله شیراز شکل گرفته و احکام همه نیز صادر شده است.

موسوی از سفر پزشکیان روز شنبه دوم تیرماه به فارس خبر داد و از مردم این استان برای حضور در برنامه ایشان دعوت کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس  افزود: مسئولان ستاد هر شهرستان نیز از سوی همان شهرستان انتخاب شده و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

وی ادامه داد: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و حضور پزشکیان در انتخابات فرصتی برای اصلاح طلبان و تمام علاقمندان به این تفکر را فراهم کرده است.

وی اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شنبه هفته آینده میزان آقای پزشکیان در شیراز خواهیم بود و امیدواریم شاهد استقبال باشکوهی از وی از سوی اقشار و گروه های مختلف مردم باشیم.

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است

قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند

رئیس ستادهای مردمی پزشکیان در فارس نیز، ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای جذب آرای خاکستری گفت: در شرایط امروز کشور قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند.

حمیدرضا قاسمپور افزود: مساله اول انتخابات مشارکت مردم است و باید بکوشیم که مشارکت افزایش پیدا کند چرا که بدون مشارکت انتخابات معنا ندارد.

وی ادامه داد: تمام ستادهایی که در مرکز استان فعال شده متحد، منسجم و همراه و بدون اختلاف نظر فعالیت می کنند و ستادها در عین این اتحاد و همدلی، دخالتی نیز در کار هم ندارند.

وی اظهارداشت: از همه افراد با هر سلیقه و تفکری دعوت می کنیم که در ستادهای مردمی مسعود پزشکیان حضور یابند و نسبت به تبیین ویژگی های سراسر مثبت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اقدام کنند.

سرلوحه‌ی برنامه‌های دکتر پزشکیان بازگشت صادقانه به مردم است

 رقیب دکتر پزشکیان قهر مردم با صندوق رای است

استاندار اسبق فارس نیز در این مراسم گفت: حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره گره گشا و افق گشا بوده و منجر به حل مشکلات شده است.

عنایت الله رحیمی افزود: حضور مردم در دوران و مبارزات انقلاب اسلامی که منجر به پیروزی انقلاب شد و همچنین حضور مردم در دوران دفاع مقدس که اجازه نداد ذره ای از خاک کشور جدا شود از جمله این حضور و مشارکت موثر است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم رقیبی برای دکتر پزشکیان معرفی کنیم شاید آن رقیب قهر مردم با صندوق رای باشد که امیدواریم با حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات شاهد خلق حماسه ای دیگر باشیم.

رحیمی اظهارداشت:حکومت ها برای مردم هستند نه مردم برای حکومت ها و بنابراین باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که مسیر تحقق مطالبات به حق مردم را هموار و زمینه آن را فراهم کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز