خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها کاری کردند که مردم دارای فقط یک بچه باشد

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها کاری کردند که مردم دارای فقط یک بچه باشد
کد خبر : ۱۴۸۲۱۱۶

زمانی خانه‌های مردم هشت فرزند داشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دشمنان و صیهونیست ها، آمریکایی ها و انگلیسی ها در طول سالیان دراز کاری کردند که خانه های مردم ما که زمانی تا هشت فرزند داشتند به خانه‌هایی تبدیل شود که دارای فقط یک بچه باشد و این خسارتی است که دشمنان قسم خورده اسلام به مرور زمان به ما وارد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین اظهار کرد: فردا اگر آمار و ارقام جمعیت آوری تغییری نکند، همه مسئولیت خانواده بر دوش یک فرزند خواهد بود و دیگر نمی‌توان کارمند، کشاروز و پزشک داشته باشیم، اما فرزندان متعدد در خانواده به عنوان یک برکت برای جامعه محسوب می شوند.

حجت الاسلام عابدینی تاکید کرد: دولت سیزدهم خوشبختانه گام های تشویقی و موثری را برای جوانی جمعیت برداشته و امیدواریم این تشویق ها هر چه بیشتر عملی تر شوند و جوانان برای فرزندآوری شوق بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سقط جنین معصیت و حرام است، یعنی بنده خدا از بین می رود و نابودی و بیچارگی به دنبالش می آید، تصریح کرد: خداوند انتقام این اطفال معصوم را از همه کسانی که در این قتل شریک هستند را می گیرد چرا که خداوند رزق زندگی را می دهد و نباید به خاطر فقر و معیشت، این ظلم خطرناک صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه، اظهار کرد: بزرگداشت فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه را پیش رو داریم که روز مقاومت، ایثار و پیروزی است چرا که خرمشهر با قدرت خدایی آزاد شد.

حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: آمریکا و پیروانش بعد از شکست از ایران، عراق، سوریه، افغانستان، غزه، یمن و آفریقا باید از کاخ سفید و در بیقوله های خالی زندگی کنند چرا که سیاهی، ذلت و شکست نصیب آنها شده است.

وی ادامه داد: عضو جدید مقاومت اسلامی در بحرین جماعتی به نام سرایا الاشتر، صیهونیست ها را با موشک مورد هدف خود قرار دادند که مقدم آنها را گرامی می داریم و می دانیم که امت اسلام در مقابل دولت های خیانتکار و سازش طلب خواهند ایستاد و شاهد پیشرفت کیفی و کمی مقاومت اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز