خبرگزاری کار ایران

سروری:

نباید پس از انتخابات پرچالش مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم

نباید پس از انتخابات پرچالش مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم
کد خبر : ۱۵۰۳۰۸۹

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایط فعلی نیروهای انقلابی به همدلی و وفاق نیاز داریم. اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، فضای سبز، آسفالت و دیگر بخش‌ها انجام می‌شود، کارنامه ماست و نباید آتش به کارنامه خود بزنیم. نباید پس از انتخابات پر چالش، مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم.

به گزارش ایلنا پرویز سروری در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته در آسفالت ریزی در معابر افزایش جدی را شاهد بودیم، اظهار کرد: همکاران ما تلاش بیشتری در این زمینه خواهند داشت که تلاش آن‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: دوربرگردان بزرگراه شهید همدانی که باعث کاهش ۲.۵ کیلومتری مسیر شهروندان شده هم اتفاق خوبی است و از کسانی که تلاش می‌کنند بهره برداری این پروژه‌ها را به اطلاع مردم برسانند، تقدیر می‌کنیم.

سروری با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در توافق بین دولت و شهرداری به صورت هوشمند در سامانه شهرزاد هموار شده است، تصریح کرد: این موضوع اقدام ممتازی است که توسط شهرداری تهران اجرا شده و اگر ایراداتی داشته باشد رفع خواهد شد و در دیگر شهرها نیز به اجرا می‌رسد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه امروز روز انسجام نیروهای انقلابی است، گفت: شرایط کشور ایجاب می‌کند که نیروهای انقلابی با هم همدل و همراه باشند و اینکه ما مسئله امضای گروهی که مشخص نیست چه کسانی هستند، مطرح کنیم درست نیست. ما به عنوان نماینده شورا باید مدافع حقوق شورا باشیم. اگر این روند مخرب و پوپولیستی قرار باشد ادامه پیدا کند، فردا برای رئیس جمهور و وزیر هم این امضاها جمع می‌شوند که درست نیست.

وی افزود: ما به عنوان اعضای شورا نباید از فضایی که شهر را به هم می‌ریزد، حمایت کنیم و به آن ضریب دهیم. این کار توسط گروه اصلاح طلبی که در انتخابات ریاست جمهوری زخم خوردند، ایجاد شد و همه قبول دارند کسی که از مبانی نظام دفاع کرد، آقای زاکانی بود.

به گزارش شهر، اقراریان تأکید کرد: از اینکه عده‌ای با خوشحالی به این موضوع ضریب دادند، تعجب می‌کنم. ما در چنین شرایطی به همدلی و وفاق نیاز داریم. اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، فضای سبز، آسفالت و دیگر بخش‌ها انجام می‌شود، کارنامه ماست و نباید آتش به کارنامه خود بزنیم. نباید پس از انتخابات پر چالش، مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز