خبرگزاری کار ایران

برنامه کاری درمانگاه‌ها، معاونت درمان و مراکز طرف قرارداد شرکت شهر سالم در نوروز ۱۴۰۳

برنامه کاری درمانگاه‌ها، معاونت درمان و مراکز طرف قرارداد شرکت شهر سالم در نوروز ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۶۰۸۴۳

جزئیات خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم شرکت شهر سالم در نوروز سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش ایلنا، ساعات مراجعه حضوری در روزهای ۲۹/۱۲/۱۴۰۲  و ۰۲/۰۱/۱۴۰۳ و ۰۴/۰۱/۱۴۰۳ (جهت اخذ تائیدیه و معرفی‌نامه) به ساختمان معاونت درمان ۹-۱۲ و سایر واحدهای حوزه معاونت درمان تعطیل است.

 

در ایام غیرتعطیل رسمی (۰۵/۰۱/۱۴۰۳ الی ۰۸/۰۱/۱۴۰۳ و ۱۱/۰۱/۱۴۰۳) حوزه درمان در ساعات اداری به ارائه خدمات می‌پردازد.

در ایام غیرتعطیل رسمی (۰۵/۰۱/۱۴۰۳ الی ۰۸/۰۱/۱۴۰۳ و ۱۱/۰۱/۱۴۰۳) همه مراکز صدور دفترچه (شامل درمانگاه‌های مناطق ۱، ۳، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۳، ۱۴، ۱۷، ۱۹، ۲۰ و ۲۲) به ارائه خدمت می‌پردازند. علاوه بر این، مرکز صدور دفترچه درمانگاه منطقه ۵، در روزهای دوم، چهارم و دوازدهم فروردین‌ماه نیز آماده ارائه خدمت خواهد بود.

در طی این مدت در مواقع اضطراری و خارج از ساعات ذکر شده فوق، بیمه‌شدگان جهت اخذ دارو و بدون اخذ تائیدیه می‌توانند به داروخانه‌های ذیل مراجعه نمایند:

-داروخانه هلال احمر ۱: خیابان طالقانی، نبش سپهبد قرنی ۸۸۸۰۳۸۷۶ (ساعت مراجعه: ۸-۱۲)

-دارخانه هلال احمر ۲: خیابان جشنواره ۷۷۷۹۳۶۳۶ (ساعت مراجعه: ۸-۱۲)

-داروخانه ۲۹ فروردین: میدان حر ۶۶۴۷۸۳۵۶

-داروخانه شهید کاظمی: خیابان ولیعصر ۲۶۲۱۰۰۸۲

-داروخانه ۱۳ آبان: خیابان کریم‌خان ۸۸۸۴۹۰۱۶

در طی این مدت در مواقع اضطراری و خارج از ساعات ذکر شده فوق، بیمه‌شدگان جهت انجام آزمایشات ضروری بدون تائیدیه می توانند به آزمایشگاه بیمارستان‌های پارس، بقیه‌اله، بهمن، ایرانمهر و خاتم الانبیا مراجعه نمایند.

در مواقع اضطراری و خارج از ساعات ذکر شده فوق بیمه‌شدگان جهت انجام خدمات تصویربرداری ضروری بدون اخذ تائیدیه و طی هماهنگی تلفنی می‌توانند به مراکز تصویربرداری ذیل مراجعه نمایند:

-تصویربرداری حقیقت: میدان نبوت، خیابان جانبازان شرقی، پلاک ۷۰۶- ۷۷۹۵۷۵۱۹

-تصویربرداری اطهری: خیابان شهید مطهری، خیابان فجر روبروی بیمارستان جم ۸۸۸۲۴۷۲۴

-تصویربرداری بیمارستان ایرانمهر: خیابان شریعتی، دو راهی قلهک ۲۲۶۰۶۸۹۰

-تصویربرداری درمانگاه منطقه پنج: فلکه دوم صادقیه، خیابان اشرفی اصفهانی، ۹۶۰۲۵۵۰۰ (ارائه خدمات صرفاً جهت رادیولوژی، ام آر ای  و سی‌تی اسکن صورت می‌پذیرد)

در طول نوروز، درمانگاه‌های شبانه‌روزی شرکت شهر سالم شامل مراکز بهداشتی- درمانی مناطق یک، سه، پنج و هشت به طور مستمر به ارائه خدمات می‌پردازند. همچنین سایر درمانگاه‌های شرکت شهر سالم نیز در روزهای غیرتعطیل (۰۵/۰۱/۱۴۰۳ الی ۰۸/۰۱/۱۴۰۳ و ۱۱/۰۱/۱۴۰۳)  از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ به ارائه خدمات می‌پردازند.

همچنین برای خدمات دندانپزشکی، درمانگاه منطقه یک در تمامی نوروز و درمانگاه‌های مناطق ۳، ۵، ۶، ۸، ۱۲، ۱۵ و شهدای اتوبوسرانی (منطقه ۴) در روزهای غیرتعطیل رسمی فعال خواهند بود.

- جهت اطلاع از جزئیات خدمات پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم به لینک زیر مراجعه کنید:

https://yun.ir/un۴u۰۲

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز