در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛
کیفیت برگزاری تورهای مسافرتی در صدر شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان غربی
![کیفیت برگزاری تورهای مسافرتی در صدر شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان غربی](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/Tp93KaATRVLJ/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0phJrHGuyTZJY7otfNPZWXfo,/IMG_20240707_110814_540.jpg)
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: کیفیت برگزاری تورهای مسافرتی در صدر شکایات مردمی از دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان غربی است.
رضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از رسیدگی به شش مورد از شکایات واصله از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد و گفت:از ابتدای سال تاکنون ۲۱ مورد شکایت مورد بررسی قرار گرفته که از طریق سامانه ۰۹۶۲۱ و دبیرخانه ستاد خدمات سفر ثبت شده بود.
حیدری با اشاره به برگزاری سومین کمیته فنی بدوی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: موضوع اغلب این شکایات مربوط به کیفیت برگزاری تورهای گردشگری توسط دفاتر بود که با بررسی آنها تذکرهای لازم به دفاتر داده شد.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۱۳۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای احترام به حقوق شهروندان جلسه رسیدگی به شکایتهای گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان برگزار میشود و ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام میشود.