خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

۳ پروژه تقاطع غیر همسطح رشت به زودی افتتاح می‌شود

۳ پروژه تقاطع غیر همسطح رشت به زودی افتتاح می‌شود
کد خبر : ۱۵۰۶۳۱۹

شهردار رشت با اشاره به اجرای شبانه روزی پروژه‌های عمرانی در رشت گفت: ۳ تقاطع غیر همسطح رشت ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم شوقی صبح پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری رشت اظهار کرد: موضوع ترافیک از دغدغه مشترک مدیریت شهری و شهروندان بوده که مورد توجه ویژه شورای ششم و مدیریت شهری رشت قرار گرفت.

شهردار رشت با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت شهری برای کاهش دغدغه‌های ترافیکی شهروندان بیان کرد: اصلاح برخی معابر سطح شهر گام نخست پارلمان و مدیریت شهری رشت برای کاهش ترافیک‌ها بود.

شوقی با اشاره به اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح اقدام بعدی شهرداری رشت برای کاهش ترافیک‌ها بوده است، اضافه کرد: احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح برای گشودن گره‌های ترافیکی رشت تعریف شد و اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به حجم بالای تملک اراضی در دوره ششم شورا و مدیریت شهری رشت افزود: تملک اراضی شهری در این از دوره شورا و مدیریت شهری رشت کم نظیر بوده است‌.

شهردار رشت از بازگشایی زودهنگام معبر اصلی سعدی به سرگل خبر داد و اضافه کرد: از ۹۸ ملک معبر اصلی سعدی به سرگل رشت فقط ۸ ملک آن تملک نشده که آن هم در حال انجام موارد حقوقی است.

شوقی از بازگشایی معبر لب آب به پیربازار رشت خبر داد و بیان کرد: آسفالت این محور به زودی انجام می‌شود.

به گفته وی اجرای بخش اول پروژه کمربندی رشت با پیگیری‌های مدیریت و پارلمان شهری و با اعتبار شهرداری رشت آغاز می‌شود.

شهردار رشت با اشاره به پروژه شهدای نیروی دریایی و امام حسین (ع) رشت بیان کرد: این دو پروژه در دو لاین مجزای رفت و برگشت با احداث دو پل در در حال انجام است.

شوقی از پیشرفت ۵۰ درصدی لاین رفت پروژه شهدای نیروی دریایی رشت خبر داد و اضافه کرد: ظرف چند آینده یک لاین پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای نیروی دریایی رشت به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای شبانه روزی پروژه‌های عمرانی در رشت افزود: از پنج پروژه تقاطع غیر همسطح رشت، سه تقاطع ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز