در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛
اعتراض جمعی از نیروهای وزارت کار به عملکرد مدیریت پشتیبانی
جمعی از نیروهای وزارت کار به عملکرد مدیریت پشتیبانیِ وزارت کار اعتراض کردند و گفتند: سیستم مدیریتیِ کمیته امدادیِ ایشان به ما آسیب زده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از نیروهای وزارت کار در اعتراض به عملکرد مدیریت پشتیبانیِ وزارت کار گفتند: سیستم مدیریتیِ کمیته امدادیِ ایشان به ما آسیبهای زیادی وارد کرده است.
آنها میگویند: در دوره مدیریت ایشان بیمه تکمیلی را از sos سامان به آتیهسازان حافظ انتقال دادند. این در حالی است که خیلی از بیمارستانها در شهرستان با این بیمه تکمیلی پذیرش نمیکند. بیمه تکمیلی قبلی بسیار بیمهی خوبی بود اما سه سال است که این بیمه را به آتیهسازان حافظ انتقال دادهاند و نیروها با مشکلات بسیاری مواجه شدهاند.
این نیروها میگویند: مبلغ بالایی ماهانه بابتِ بیمه تکمیلی پرداخت میکنیم اما خدماتی که باید نمیگیریم. آتیهسازان با خیلی از بیمارستانهای خوب، مراکز سونوگرافی، رادیولوژی و… قرارداد ندارد.
نیروهای وزارت کار همچنین گفتند: در طول این مدت، رفاهیات ماهانهی همکاران را بدون در نظر گرفتن تاریخ و مبلغ معین به عنوان عیدیهای متفاوت پرداخت کردند که برای ما در حکم صدقه داشت.
آنها تاکید کردند: ایشان وظایف مدیریت پشتیبانی را فراموش کرده بودند. مدیریت پشتیبانی یعنی حفظ، ارتقا و توسعه منابع انسانی. در این سالها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کارکنان تخصصی این وزارت، برای همیشه رفتند.