خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران طرحی آب و فاضلاب برای تصویب طرح ساماندهی

درخواست کارگران طرحی آب و فاضلاب  برای تصویب طرح ساماندهی
کد خبر : ۱۴۹۶۶۷۴

کارگران طرحی آب و فاضلاب خواستار تصویب طرح تبدیل وضعیت شغلی خود شدند.

یک منبع کارگری در شرکت آب و فاضلاب گفت: کارگرانی‌که در شبکه آبرسانی و انشعابات آب و فاضلاب اهواز به صورت طرحی با حداقل مدرک کارشناسی مشغول کارند، همچنان به دنبال تبدیل وضعیت شغلی خود هستند.

این گروه از کارگران می‌گویند: چند سال است موضوع طرح تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی در مجلس در حال بررسی است اما هنوز به سر انجام نرسیده است؛ به همین دلیل ما کارگران طرحی آب و فاضلاب انتظار داریم نمایندگان جدید هرچه سریعتر با تصویب این طرح، امنیت شغلی را به همه کارکنان و کارگران قراردادی و شرکتی بازگردانند.

به گفته کارگران آبفا، هدف اصلی این طرح، حذف شرکت‌های پیمانکاری واسطه و برقراری عدالت مزدی است. بنابراین  توقع مشمولان طرح، تایید و ابلاغ هرچه سریعتر طرح ساماندهی است؛ انتظار داریم مسئولان بساط پیمانکاران و دلالان نیروی انسانی در تمام نهادها را برچیننند و با کارگران شرکتی، قرارداد مستقیم منعقد کنند.

به گفته وی؛ پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری، بیشترین ضرر را کارگران طرحی آب و فاضلاب با حداقل حقوق دریافتی متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز