خبرگزاری کار ایران

فرصت طلب مثل اونداف

آلمان اکنون یک ستاره جدید دارد

آلمان اکنون یک ستاره جدید دارد
کد خبر : ۱۵۴۲۲۴۲

تیم ملی آلمان با پیروزی مقابل بوسنی هرزگوین با درخشش مهاجم 28 ساله خود یعنی دنیز اونداف مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار تر کرد.

به گزارش ایلنا، دنیز اونداف برای خودش در ترکیب تیم ملی آلمان جایگاهی پیدا کرده است هرچند کمی دیر. مهاجم نوک 28ساله اشتوتگارت در بازی جمعه‌شب در زنیکا مقابل بوسنی‌وهرزگووین قرار گرفت و نیم‌ساعت طول کشید تا اثرش را بگذارد.

پاس عالی فلورین ویرتز به گل اول میهمان مبدل شد. بلافاصله تیم کلایندینست به گل دوم رسید که گلش به دلیل آفساید مردود شد اما اونداف روی سانتر عالی ماکسیمیلیان میتلشتات اشتباه نکرد و در دقیقه 36 گل دوم را زد. ادین ژکو یکی از گل‌ها را برگرداند و هر دو تیم فرصت رسیدن به گل‌های دیگری را داشتند اما آلمان در نهایت برنده شد و با هفت امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه3 لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفت تا در مسیر صعود به یک‌چهارم نهایی باشد.

زوج اونداف در خط حمله اشتوتگارت، ارمدین دمیروویچ می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند وقتی میهمان تنها یک گل زده بود. اما مهاجم بوسنیایی اشتوتگارت فرصت را از دست داد، اگر این اتفاق می‌افتاد شاید داستان دیگری برای این بازی رقم می‌خورد. دو مهاجم نوک تیم ملی آلمان، نیکلاس فولکروگ و کای هاورتز به دلیل مصدومیت در اختیار یولیان ناگلزمان نبودند و اونداف از فرصت بهترین استفاده را برده است، او بیش از تعداد حضورش در ترکیب اصلی آلمان موفق به گلزنی شده، فقط دو بار از ابتدا در زمین بوده و سه گل زده است.

او که در این دیدار فاصله‌ای با نخستین هت‌تریک ملی‌اش نداشت، در مجموع در پنج بازی ملی سه گل زده و یک پاس گل داده و در تیم ملی و باشگاهی روی هم 9گل در این فصل زده است، شاید او نفر اول خط حمله آلمان باشد. آلمان در بازی بعدی خود فرداشب میزبان هلند است که با پنج امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و این بازی می‌تواند تعیین‌کننده تیم صدرنشین گروه باشد.

بوسنی هم میزبان مجارستان است که دو امتیاز دارد و در رده سوم قرار دارد، تیم سوم گروه به پلی‌آف سقوط-بقا می‌رود و تیم چهارم به لیگ B سقوط می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز