خبرگزاری کار ایران

رستگاری در لحظه آخر

آرتتا به سبک مورینیو از جهنم اتحاد دست پر خارج شد

آرتتا به سبک مورینیو از جهنم اتحاد دست پر خارج شد
کد خبر : ۱۵۳۲۹۵۴

تیم آرسنال در یک بازی پر فراز و فرود و جذاب با وجود 10 نفره شدن توانست یک امتیاز ارزشمند را از ورزشگاه اتحاد همراه خود به شمال لندن ببرد و آرتتا با سبک بازی و ثبت یک آمار عجیب نشان داد حرف های زیادی روبروی استاد خود برای گفتن دارد.

به گزارش ایلنا، جدال حساس هفته ۵ لیگ برتر انگلیس که میان دو تیم مدعی آرسنال و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، در یک بازی جنون آمیز و پر حرف و حدیث شاگردان گواردیولا توانستند در لحظه آخر بازی را به تساوی بکشانند.

بازی طبق پیش‌بینی از سوی سیتی زن ها تهاجمی آغاز شد و خیلی زود هم به گل رسیدن اما کامبک شاگردان آرتتا در نیمه اول همه معادلات را بهم ریخت. بازی که کاملا به سود توپچی ها در حال سپری شدن بود ناگهان با اخراج بحث برانگیز تروسار در دقایق آخر نیمه اول کار را به شدت برای آرتتا سخت کرد. 

نکته قابل توجه در این بازی سبک آرایش و تاکتیک تیم آرسنال بود. شاگردان آرتتا از همان دقایق ابتدایی بازی توپ را به آبی های منچستر دادند و با گرفتن فضاها و چشم دوختن به ضد حملات سعی در اداره کردن بازی داشتند، با توجه به جلو افتادن این تیم و خصوصا 10 نفره شدن در نیمه اول کاملا پیش‌بینی میشد که در نیمه دوم کاملا تیم آرسنال در دفاع فرو برود.

تیم آرسنال در یک آمار عجیب تا دقیقه 56 بازی فقط با 9 درصد مالکیت توپ در جهنم اتحاد سعی در حفظ نتیجه داشت. این آمار مالکیت در ادامه هم چندان دست خوش تغییر نشد اما در ثانیه های پایانی شاگردان پپ بازی را به تساوی کشاندند تا همچنان رکورد نباختن های این تیم در ورزشگاه خانگی پابرجا بماند.

هرچند که برتری با ارزش آرسنال در دقایق پایانی از بین رفت اما با توجه به بازی خارج از خانه و 10 نفره شدن تیم آرسنال کسب همین تک امتیاز هم کاملا نتیجه مطلوبی است.

بنظر می‌رسد امشب آرتتا به روش رقیب قدیمی پپ یعنی مورینیو توانست از این مهلکه جان سالم به در ببرد تا نشان دهد این فصل مصمم تر از فصول های قبل برای قهرمانی پا به میدان گذاشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز