خبرگزاری کار ایران

جاده یک طرفه به سود آبی ها

هوادار، تیم همیشه بازنده مقابل استقلال/ بهترین گزینه برای خروج از بحران

هوادار، تیم همیشه بازنده مقابل استقلال/ بهترین گزینه برای خروج از بحران
کد خبر : ۱۵۳۸۶۶۰

تیم هوادار درحالی مقابل استقلال در هفته 7 لیگ برتر قرار خواهد گرفت که در 5 دیدار قبلی خود همواره مقابل آبی ها بازنده بوده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که پس از برکناری جواد نکونام قرار است با سهراب بختیار زاده سرمربی موقت آبی ها رو در روی هوادار تهران قرار بگیرد، فرصت خوبی برای خروج از بحران می‌تواند باشد.

تاریخچه تقابل این دو تیم نشان می‌دهد که همواره آبی های پایتخت به عنوان تیم پیروز زمین بازی را ترک کرده اند و در 5 دیدار قبلی این دو تیم باشگاه استقلال برنده شده است. تیم فوتبال هوادار تهران که توانست با رضا عنایتی در سال 1400 به لیگ برتر صعود کند شرایط خوبی را به همراه مهدی رحمتی سپری نمی‌کند و تیم فوتبال استقلال هم به غیر از پیروزی در هفته اول نتوانست در هفته های بعدی رنگ برد را به خود ببیند.

تقابل های هوادار تهران و استقلال:

استقلال 1-0 هوادار     28 مهر 1400

هوادار 1-2 استقلال     15 بهمن 1400

استقلال 6-1 هوادار     26 فروردین 1402

استقلال 3-2 هوادار     28 مهر 1402

هوادار 1-0 استقلال     27 اسفند 1402

اولین دیدار دو تیم در لیگ برتر به 28 مهر 1400 برمی‌گردد جایی که شاگردان فرهاد مجیدی توانستند در هفته اول با تک گل جعفر سلمانی اولین پیروزی خود را در فصلی که در پایان آن به قهرمانی رسیدند را به دست آورد. دیدار خاطره انگیزه بعدی این دو تیم به دوران حضور ساپینتو مربی پر جنب و جوش پرتقالی استقلال برمی‌گردد که در آن بازی در ورزشگاه آزادی توانستند با نتیجه عجیب 6 بر 1 شاگردان ساکت الهامی را شکست دهد.

آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه آزدی نیز یکی از جذاب ترین بازی های آن ها به شمار می‌رود، جایی که شاگردان جواد نکونام در ابتدای بازی با خوردن 2 گل عقب افتادند اما در ادامه توانستند با یک کامبک جذاب و فراموش نشدنی با درخشش مهرداد محمدی بازی را 3 بر 2 بکنند و به پیروزی برسند. آن بازی یکی از به یادماندنی ترین بازی های دوران حضور جواد نکونام در استقلال بود.

حال باید دید در بازی امروز چه نتیجه ایی رخ خواهد داد، آیا طبق روال قبلی استقلال پیروز خواهد شد و یا هوادار مهدی رحمتی سنت شکنی خواهد کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز