خبرگزاری کار ایران

پایان بلاتکلیفی

آخرین خبر از استادیوم محل برگزاری دربی

آخرین خبر از استادیوم محل برگزاری دربی
کد خبر : ۱۵۳۰۸۲۲

پس از خبر های گوناگون درباره محل بازی شهرآورد پایتخت، کشوری فرد خبر از مخشص شدن محل بازی این دو تیم تا پایان امشب خبرداد.

به گزارش ایلنا، کشوری فرد در این خصوص اینطور گفته است: «امشب مکان برگزاری این دیدار مشخص خواهد شد. 3 استادیوم را برای بازی استقلال و پرسپولیس در نظر داریم که باید برای برگزاری این دیدار با شورای تأمین استان‌های مدنظر جلسه‌ای برگزار کنیم و آن موقع مکان برگزاری این دیدار مهم را اعلام خواهیم کرد. متأسفانه در تهران ورزشگاهی برای میزبانی این دیدار وجود ندارد و مجبوریم این دیدار را در خارج از تهران برگزار کنیم.»

این در حالی است که صحبت از برگزاری دربی 104 در استان کرمان و آذربایجان شرقی است و مسئولان در نظر دارند این دیدار را یا در ورزشگاه یادگار امام تبریز و یا در ورزشگاه تازه تأسیس کرمان برگزار کنند. در این شرایط دیدار استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد و حالا این سؤال پیش می‌آید که آیا این ورزشگاه می‌تواند میزبان این دیدار باشد؟ کشوری‌فرد در این خصوص بیان می‌کند: «امکان برگزاری دربی در ورزشگاه شهر قدس وجود ندارد چرا که این ورزشگاه حدود 8 هزار سکو برای تماشاگران دارد و این ورزشگاه تنها می‌تواند میزبان هواداران استقلال به عنوان تیم میزبان این مسابقه باشد و آن وقت جایگاهی برای هواداران پرسپولیس وجود نخواهد داشت.»

دربی پایتخت همیشه هواداران پرشماری را به ورزشگاه می‌کشاند، هوادارانی که یا خوشحال و راضی به خانه برمی‌گردند و یا با عصبانیت و دلخوری ورزشگاه را ترک می‌کنند. این موضوعات باعث می‌شود تا این دیدار همیشه با برخی از حواشی همراه باشد، به این دلیل مسئولان استان‌ها تمایل چندانی برای برگزاری این دیدار ندارند. کشوری‌فرد می‌افزاید: «همیشه دربی شرایط خاص خودش را دارد و این بار هم با وجود نداشتن ورزشگاه آزادی، حساسیت‌ها برای برگزاری این دیدار در شهر‌های دیگر بیشتر است.»

 

، 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز