خبرگزاری کار ایران

موسیمانه: بازیکنان دنبال سرمربی چهارم هستند!/ استقلال برای برخی بازیکنان بزرگ است

موسیمانه: بازیکنان دنبال سرمربی  چهارم هستند!/ استقلال برای برخی بازیکنان بزرگ است
کد خبر : ۱۵۴۸۰۸۵

سرمربی جدید استقلال پس از شکست استقلال مقابل خیبر خرم‌آباد در نشست خبری با ناراحتی شدیدی از شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت و در عین ناباوری برای دومین بازی متوالی با سه گل شکست خورد. 

پیتسو موسیمانه که در اولین تجربه مربیگری خود روی نیمکت استقلال با شکست سنگینی روبرو شده بود، با ناراحتی شدید در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد و بارها تاکید کرد که از چنین نتیجه‌ای بسیار ناراحت است و بازیکنان این تیم باید به خودشان بیایند. 

صحبت های ابتدایی؟ 

عصر شما بخیر. بعد از این اتفاق بدی که افتاده، چه چیزی به عنوان یک مربی می‌توانم بگویم؟ یک چیز را می‌دانم، تیم من به لحاظ روحی و روانی خوب نیست و هیچ تیمی را تا به حال این گونه ندیدم. شاید هنوز درباره اسم بزرگب که روی پیراهنشان است چیزی نمی‌دانند. تیم بزرگ نباید چنین بازی‌ای انجام دهد، من به تیم مقابل تبریک می‌گویم خیلی خوب جنگیدند و همه توپ‌های برگشتی را گرفتند و خیلی انگیره داشتند و برای بردن عطش داشتند. من به بازیکنانم گفتم، مربی اول آمد، رفت. مربی دوم آمد، رفت. من سومی‌ام، مربی چهارم باید بیاید؟ باید خودشان را در آینه نگاه کنند و با خودشان صادق باشند، هیچ کسی نمی‌تواند به ما کمک کند ما خودمان باید به خودمان کمک کنیم، من خیلی ناراحتم از چیزی که دیدم و نمی‌خواهم اصلا بهانه بگیرم و بگویم فقط دو جلسه تمرین با تیمم داشتم، اصلا هیچ تاکتیکی انجام ندادیم، خیلی بازی بدی انجام دادیم، من نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه چیزی می‌خواهند، شاید آن‌ها باید به ما بگویند که چه چیزی می‌خواهند، مگر هر روز باید مربی عوض کنیم؟ تیم مقابل فعل خواستن را صرف کرد. ما باید خودمان را نگاه کنیم و ببینیم به صورت انفرادی چه کار کردیم، خیلی ناراحت‌کننده است، نمی‌دانم واقعا استقلال این است؟

*به نظر شما کیفیت برخی بازیکنان در اندازه اسم استقلال است؟ 

شما تفاوت استقلال را مقابل النصر دیدید که تا دقیقه ۸۰ آن جا گل نخوردند، بازی قبلش اما سه گل می‌خورند و بازی بعدش هم اینجا سه گل می‌خورند، این چیه؟ شما شاید درست می‌گویید این تیم و پیراهن برای برخی بازیکنان بزرگ است.

*استقلال امروز غافلگیر شد، انتظار چنین شرایطی را داشتید؟ 

نه من چنین انتظاری نداشتم، شما دیدید دو تا کرنر، توپ اومد روی تیر اول و بعد گل خوردیم. ما بعد از گل اول بین دو نیمه در رختکن صحبت کردیم و برگشتیم دوباره مثل همان گل را دریافت کردیم. این موضوع خیلی ناراحت‌کننده است؛ بازیکنان استقلال بچه نیستند، خیلی حرفه‌ای‌اند.‌ درست است برای بازیکنان اشتباهات بزرگ اتفاق می‌افتد، مدافعان ما خوب بازی کردند اما تا زمانی که گل اشتباه دریافت کردند. فوتبال همین است، یک اشتباه بکنی، جریمه می‌شوی.

*قرار است مهاجم جدیدی به تیمتان اضافه شود؟

بله، ولی شرایط فعلی همین است، چه کار باید بکنم؟ همه می‌توانند ببینند چه چیزی می‌خواهیم. من باید تغییراتی بدهم و با بازیکنان صحبت کنم. باید ببینیم در آینده چه خواهد شد. حتماً تغییراتی خواهیم داشت. در ابتدا باید ذهن‌مان را تغییر دهیم. بازیکنان استقلال باید به من بگویند که کاری خواهند کرد یا نه، آیا برای لوگوی استقلال بازی می‌کنند یا نه.

*در استقلال نبود یک هافبک بازیساز به چشم می‌آید، آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکنی در این پست دارید؟ 

 به مانند سؤال قبلی، برای پلی‌میکر هم همین حرف را می‌زنم. ما باید شروع به تغییرات کنیم، اما مهمترین چیز ذهنیت بازیکنان است. بازیکنان باید بگویند تشنه نتیجه گرفتن هستند یا خودخواه. اگر قرار باشد همه چیز راحت باشد و بدون اهمیت یا اینکه بگویم قرارداد مهمی دارم و برایم اهمیتی ندارد، درست نیست. ذهنیت‌ها باید تغییر کند. این مسئله مهم‌تر از تغییر نفرات است. باید بازیکنانی را بیاوریم که بخواهند بازی‌ها را ببرند. ما به اندازه کافی نجنگیدیم و آماده نیستیم. ما نیاز به جنگیدن داریم. بازیکنان باید خیلی به خاطر استقلال ناراحت باشند. همه استرس دارند و تماشاگران نیز همینطور. مدیریت و ما نیز استرس داریم. اینها نشانه چیست؟ باید تغییراتی صورت بگیرد. این فرهنگ برای بازیکنان استقلال درست نیست. ما می‌توانیم هر هفته مربی عوض کنیم و اگر نخواهند ببرند همیشه همین وضعیت را خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز