خبرگزاری کار ایران

مسیرمان برای صعود هموار شده است

جهانبخش: نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد

جهانبخش: نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد
کد خبر : ۱۵۴۳۳۵۲

علیرضا جهانبخش گفت: در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها فوق‌العاده کار کردند و اختلاف را نشان دادند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در میکسدزون ورزشگاه راشد دبی پس از پیروزی چهار بر یک تیم ملی ایران مقابل قطر عنوان کرد: موقعی که این شانس را داشتیم تا محل میزبانی از قطر را انتخاب کنیم، با سردار و سعید (عزت‌اللهی) و بچه‌هایی که در امارات بازی می‌کنند، مشورت کردیم و آنها هم گفتند که دبی می‌تواند آپشن خوبی برای میزبانی باشد.

او ادامه داد: می‌دانستیم هواداران ایرانی از ما حمایت می‌کنند و خدا را شکر امروز استادیوم برای ما مثل مسابقات خانگی بود. از همه ایرانیانی که آمدند و حمایت کردند، تشکر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران به انجام مسابقه در ورزشگاه باشگاه شباب الاهلی اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی از باشگاه شباب الاهلی تشکر می‌کنیم چون واقعا امکانات خیلی مناسبی دراختیارمان گذاشتند و بچه ها هم ترکاندند.

جهانبخش در خصوص نمایش هجومی تیم ایران مقابل قطر گفت: بازی می‌توانست با 6-5 گل برای ما همراه باشد. می‌توانستم یک پاس گل هم به سردار بدهم تا هت‌تریک کند. فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها فوق‌العاده کار کردند و اختلاف را نشان دادند.

او تاکید کرد: هنوز زود است درباره صعود قطعی به جام جهانی صحبت کنیم ولی مسیرمان هموارتر شده است. ما به همه تیم ها احترام می‌گذاریم. ازبکستان با ما هم‌امتیاز است و قطر، امارات، قرقیزستان و حتی کره شمالی بازی‌های خوبی انجام می‌دهند ولی مسیر هموارتر شده و ان‌شاالله از نظر امکانات شرایطی فراهم شود تا عملکرد بهتری ارائه کنیم. امروز این تیم نشان داد می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد.

جهانبخش یادآور شد: هنوز که با بچه‌ها صحبت می‌کنیم، یک مقدار حسرت جام ملت‌ها برای ما باقی مانده و متاسفانه به جام نرسیدیم ولی نمی‌شود به گذشته برگشت. امروز نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز